کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی جدیدترین لیموزین ضد گلوله مرسدس بنز

8 مرداد 1400 ساعت 18:07


گروه اقتصادی:شرکت آلمانی مرسدس بنز از جدیدترین لیموزین ضد گلوله خود رونمایی کرد.مرسدس کلاس S گارد با مارک بنز با موتور ۶.۰ لیتری توئین توربو به سیستم چهار چرخ محرک متصل است. مسلماً، این یک نسخه معمولی از سدان لوکس تمام سایز آلمانی نیست، زیرا ما با مدل گارد، که از خودرو‌های زرهی شرکت مرسدس بنز است، سر و کار داریم.

این سدان باشکوه و مجهز که با نام کامل خود به عنوان مرسدس بنز S۶۸۰ Guard ۴Matic شناخته می‌شود و دارای یک فاصله محوری است، برای دریافت گواهینامه VPAM VR۱۰ مهندسی شده است. این بالاترین سطح از نظر حفاظت بالستیک برای یک وسیله نقلیه غیرنظامی است، به این معنی که می‌تواند در برابر اصابت گلوله‌ها و انفجار‌ها مقاومت کند؛ بنابراین برای افراد با رده بالا، مانند سیاستمداران، سران کشور‌ها و همچنین شخصیت‌های عمومی که به دنبال حداکثر محافظت از خود هستند، مناسب است.

مشخصات مرسدس بنز S۶۸۰ Guard ۴Matic
مهندسان به جای ادغام مواد محافظتی در کلاس S معمولی، کل بدنه را نوسازی کردند تا مقاومت بیشتری نسبت به مدل قبلی گارد داشته باشند. ضخامت پنجره‌ها ۱۰ سانتی متر (تقریباً چهار اینچ) است و ماشین سوار بر لاستیک‌های تخت شونده میشلن PAX است که پس از سوراخ شدن تا ۳۰ کیلومتر (۱۹ مایل) قابل استفاده است.

از دیگر تغییرات در مقایسه با یک کلاس استاندارد S می‌توان به پنجره‌های هیدرولیک اشاره کرد، به این معنی که حتی پس از خراب شدن لوازم الکترونیکی داخلی پس از حمله، آن‌ها همچنان کار خواهند کرد. مرسدس همچنین برای کنترل بهتر وزن اضافی که توسط زره پوش کنترل می‌شود، مجبور شد جعبه دنده و فرمان را دوباره کالیبره کند.

جالب اینجاست که V۱۲ از نظر گشتاور از پیکربندی مورد استفاده توسط میباخ S۶۸۰ منصرف شده است. اسب بخار با همان قدرت عظیم ۶۰۴ اسب بخار (۴۵۰ کیلووات) ثابت مانده است. گارد جدید به دلیل سنگینی زیاد، دارای یک محدودکننده سرعت الکترونیکی است که با سرعت ۱۱۸ مایل در ساعت (۱۹۰ کیلومتر در ساعت) حرکت می‌کند.

قیمت محصول جدید مرسدس؟
قیمت این خودروی لوکس از  ۴۰۰، ۵۴۷ یورو (حدود ۶۵۰، هزار دلار) با نرخ ارز فعلی شروع می‌شود و دارای یک فضای داخلی چهار یا پنج نفره است، در صورتی که مشکل وحشتناکی پیش بیاید، یک مخزن اکسیژن داخلی در آن تعبیه شده است. ۵۱ روز طول می‌کشد تا یک اتومبیل S۶۸۰ Guard نهایی شود و رسانه‌های آلمانی گزارش می‌دهند که نسخه Pullman کشیده گارد وجود نخواهد داشت، زیرا این کلاس شاسی بلند بنز S کلاس به عنوان تنها لیموزین زره پوش عمل خواهد کرد.


کد مطلب: 285301

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/285301/معرفی-جدیدترین-لیموزین-ضد-گلوله-مرسدس-بنز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir