به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ ساعت ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۲۸۵۳۲۲

قهرمانی پرسپولیس حاصل کار فوق‌العاده تیمی

قهرمانی پرسپولیس حاصل کار فوق‌العاده تیمی
گروه ورزشی: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس قهرمانی این تیم در لیگ برتر را حاصل کار فوق العاده تیمی دانست و گفت: پرسپولیس مشکلی در لیگ برتر ندارد اما برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا نیازمند ارتقای استانداردهاست.
حسین عبدی پس از قهرمانی تیم پرسپولیس در بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران که با برتری ۲ بر صفر این تیم مقابل تیم فوتبال پیکان به دست آمد،اظهار کرد: کار فوق العاده تیمی بود که همه بازیکنان، عوامل فنی و مدیریتی و حتی هواداران با حمایت های خود در فضای مجازی آن را رقم زدند و این قهرمانی را به تمامی پرسپولیسی ها تبریک می گویم.
وی ادامه داد: تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان از نظر فنی خیلی زود به گل رسید و در یک رفت و برگشت توانست در محوطه جریمه جریف خود اولین گل مسابقه را به ثمر برساند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه به ثمر رساندن گل اول برای پرسپولیسی ها در این دیدار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود، عنوان کرد: این گل خیلی مهم بود و موجب شد از استرس بازیکنان کاسته شود.
عبدی با اشاره به اینکه وارد کردن گل دوم به درون دروازه پیکان از سوی پرسپولیس موجب شد تا آن ها در منطقه امن قرار گیرند و به شکل مطلوب تری بازی را دنبال کنند، اظهار کرد: پیکان در مجموع بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما در محوظه جریمه حریف زهردار نبود و نمی توانست خلق موقعیت کند.
وی افزود: بر اساس پیش بینی پرسپولیسی ها اگه شرایط عادی را پشت سر می گذاشتند باید مسابقه را با برتری به پایان می رساندند، در عین حال پیکان هم تلاش خودش را کرد که نیمه دوم به گل برسد اما در این امر موفق نبود.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه پرس و فشار این تیم، اجازه نداد تیم فوتبال پیکان بازی مورد نظر خود را به نمایش بگذارد، گفت: پرسپولیسی ها اینگونه اجازه نفوذ حریف را گرفتند و در طول بازی با سرعت بالا به میدان رفتند و فشار زیادی به حریف خود وارد کردند.
عبدی با اشاره به اینکه پرسپولیسی ها با توجه به شرایطی که در لیگ برتر حاکم است، مشکلی در این لیگ ندارند، اظهار کرد: مشکل تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا که تا یک قدمی قهرمانی آن پیش رفته است و اگر قصد دارد صلابت و قدرت لیگ برتر را داشته باشد باید استانداردهای خود را ارتقا دهد و تیمی باشد که از نظر کیفیت و استاندارد تیمی در هر چهار فاکتور موفق عمل کند و از شرایط بدنی، روانی، تاکتیکی و تکنیکی نمایش بسیار خوبی را از خود نشان دهد.
برچسب ها: فوتبال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها