به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۲۸۵۳۲۳

بُرد بی‌ثمر سپاهان در آزادی

بُرد بی‌ثمر سپاهان در آزادی
گروه ورزشی:   تیم فوتبال سپاهان در آخرین هفته از لیگ بیستم موفق شد در ورزشگاه آزادی استقلال را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.
  در آخرین هفته از لیگ بیستم تیم‌های استقلال و سپاهان در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که زرد پوشان اصفهانی شانس کمی برای قهرمانی داشتند و باید منتظر نتیجه دیدار پرسپولیس بودند تا شاید سرنوشت به آنها لبخند زده و جام را به دیار زاینده‌رود ببرند اما پیروزی شاگردان یحیی‌ گل‌محمدی رویاهای آنها را بر باد داد.
فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی تمام نفرات اصلی‌اش را به میدان فرستاد تا علاوه بر اینکه نوار موفقیت‌هایش را در هفته‌های اخیر ادامه می‌دهد بازیکنانش را برای دیدار حساس مرحله نیمه نهایی جام حذفی در شرایط بازی نگه دارد.
قضاوت این بازی حساس را پیام حیدری با کمک های محمد رضا منصوری و علی میرزابیگی بر عهده داشت.
استقلال در نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشت و چند فرصت خوب گلزنی داشت اما نتوانست بهره لازم را از آنها ببرد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند اما در نیمه دوم با تعویض‌هایی که محروم نویدکیا انجام داد شرایط را به سود تیمش تغییر داد تا زردپوشان اصفهانی علاوه بر کسب سه امتیاز به نوار موفقیت‌های فرهاد مجیدی و شاگردانش پایان دهند.
در دقیقه ۵۴: پاس عالی سروش رفیعی به رضا میرزایی رسید تا این بازیکن که در نیمه دوم فرصت حضور در میدان را پیدا کرده بود در حالت تک به تک با سید حسینی دروازه آبی‌پوشان تهرانی را باز کند.
در دقیقه ۸۵: رضا میرزایی تعویض طلایی نویدکیا در مصافی تک به تک با سیدحسین حسینی قرار گرفت و پاس این بازیکن در دهانه دروازه به شهباززاده رسید و این بازیکن به راحتی دروازه خالی آبی پوشان را باز کرد.

در دقیقه ۸۸: مهدی مهدی پور از روی ضربه ایستگاهی و به شکل زیبایی دروازه پیام نیازمند را باز کرد تا اختلاف را کاهش دهد.
سپاهان باوجود پیروزی در این بازی نایب قهرمان شد و استقلال نیز با این شکست با ۵۶ امتیاز در رتبه سوم ماند. 
در روزهایی که هواداران قادر به حضور در استادیوم نیستند، کانون هواداران استقلال با طرح زیبایی که در ورزشگاه آزادی اجرا کرده‌اند، فضای زیبایی به استادیوم داد.
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه مجتبی خورشیدی سرپرست این تیم برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر شدند.
فرهاد مجیدی سرمربی استقلال مجیدی پیش از شروع بازی و قبل از اینکه روی نیمکت تیمش بنشیند در کنار زمین برای سرمربی تیم ملی دست تکان داد و اسکوچیچ نیز پاسخ وی را داد.
ناظر انضباطی فدراسیون فوتبال برای رصد کردن این بازی در ورزشگاه آزادی حاضر شد.
ترکیب استقلال:
سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، مسعود ریگی(سعید مهری)، آرش رضاوند(مهدی مهدی پور)، فرشید اسماعیلی(سبحان خاقانی)، وریا غفوری، متین کریم‌زاده(محمد نادری)، ارسلان مطهری(آرمان رمضانی) و مهدی قایدی

ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، عزت الله پورقاز، سجاد شهبازاده، محمد محبی(رضا میرزایی)، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی، احسان حاج صفی(یاسین سلمانی)، گئورگی ولسیانی، سروش رفیعی و محمدرضا خلعتبری(روح الله باقری)
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها