کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پدیده و فولاد به تساوی رضایت دادند

9 مرداد 1400 ساعت 0:41


گروه ورزشی: دیدار تیم‌های پدیده خراسان و فولاد خوزستان با نتیجه مساوی صفر به پایان رسید.
تیم فوتبال پدیده در آخرین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال  در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان بود.
در این دیدار تیم فوتبال پدیده که در سه مسابقه آخر خود مقابل نساجی مازندران، سپاهان و مس رفسنجان متحمل شکست شده بود، برای کسب پیروزی و تک رقمی ماندن رتبه در جدول لیگ پا به میدان گذاشت.
تیم فولاد هم با هدف پیروزی مقابل پدیده و امیدوار به شکست تیم گل‌گهر در برابر تیم نساجی مازندران وارد میدان شده بود تا بتواند به جای تیم گل گهر در جایگاه چهارم جدول قرار گیرد تا در صورت قهرمانی احتمالی استقلال در جام حذفی، تیم فولاد نیز سهمیه آسیایی بگیرد. هر چند تیم فولاد در جام حذفی نیز در صورت قهرمانی، شانس کسب سهمیه را دارد.
نیمه نخست این دیدار به جز حرکت بازیکنان فولاد در دقیقه ۱۰بازی و دفع توپ توسط بازیکنان پدیده و همچنین ضربه آیاندا پاتوسی و دفع توپ توسط دروازه بان تیم میزبان در دقیقه ۳۰ و نیز ضربه دقیقه ۲۱ عرفان معصومی که با واکنش دروازه بان فولاد همراه شد، صحنه خاصی نداشت.
در نیمه دوم این مسابقه در دقیقه ۵۵ توپ ارسالی پاتوسی از چپ، با دفع مدافعان پدیده راهی کرنر شد و در دقیقه ۶۶ شوت یوسف وکیا از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت. این دیدار با هفت دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم، بدون به ثمر رسیدن گلی پایان یافت.
قضاوت این دیدار را اشکان خورشیدی بر عهده داشت و حمید نادری همراه با بهمن عبدالهی او را در امر قضاوت کمک کردند.
با کسب این تساوی تیم فوتبال پدیده با کسب ۳۸ امتیاز در رتبه نهم و فولاد با ۴۴ امتیاز در رتبه ششم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار گرفته و این فصل را به پایان رساندند.


کد مطلب: 285325

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/285325/پدیده-فولاد-تساوی-رضایت-دادند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir