به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۲۸۵۳۶۵

ژاپن شرایط اضطراری در توکیو را تمدید کرد

ژاپن شرایط اضطراری در توکیو را تمدید کرد
گروه جامعه: افزایش شمار مبتلایان به کرونا در ژاپن سبب شد تا دولت این کشور شرایط اضطراری را در شهر محل برگزاری مسابقات المپیک تمدید کند.ابتلای روزانه به ویروس کرونا در ژاپن طی روز پنجشنبه به ۱۰ هزار نفر رسید. در پی این افزایش شمار مبتلایان، دولت ژاپن تصمیم گرفت تا شرایط اضطراری در توکیو و مناطق اطراف از جمله اوزاکا را تمدید کند.

این در حالی است که سازمان‌دهندگان المپیک روز جمعه از ۲۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در میان ورزشکاران شرکت کننده در المپیک خبر دادند تا مجموع ورزشکاران مبتلا به کرونا در المپیک به ۲۰۰ نفر برسد.همچنین، سویه دلتای ویروس کرونا در آمریکا همچنان به سرعت در حال انتشار است.

سیستم بیمارستانی ایالت فلوریدای آمریکا این هفته و در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا، «کد سیاه» در این ایالت اعلام کرد.مقام‌های بهداشتی این ایالت گفته‌اند که در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های این ایالت بستری هستند که بسیار بیشتر از ۹۰۰ بیماری است که در ماه ژانویه گذشته و در پیک قبلی کرونا در بیماستان‌های این ایالت بستری بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها