به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۸۵۴۰۱

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی پرفکت واتر و نوین تصفیه

گروه کسب و کار:
در صنایع مختلف، نیاز به دستگاه تصفیه آب شرکت نوین تصفیه پارس نیمه صنعتی به نسبت قبل بیشتر شده است. این سیستم ها شرایط تصفیه آب بدون نیاز به مواد شیمیایی را فراهم می سازند. دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی سبب می شود که 99 درصد از آلودگی ها و ناخالصی های آب برطرف شود.



دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در یک نگاه
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در مدل های 100،200،300،400،600 و 800 گالن عرضه می شود که بسته به نوع صنعت و شرایطی که در صنعت مطرح است می توان از آن استفاده کرد.
در این دستگاه از ترانس، پمپ، فیلتر پیش تصفیه، فیلتر ممبران و فیلتر پست کربن Inline استفاده شده است. خوشبختانه دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی برند نوین تصفیه توانسته بهترین قطعات را اجرا نماید و از نظر کیفیت شرایط مقبولی دارد. یکی از قطعات مهم در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی، ترانس است. این وسیله برقی به همراه پمپ عرضه می شود و کمک می کند که موتور تصفیه آب نیمه صنعتی راه اندازی شود بنابراین کیفیت آن اهمیت زیادی دارد. پمپ در دستگاه تصفیه نیمه صنعتی وظیفه پمپاژ و فشار آب به داخل فیلترهای ممبران را دارد. پمپ های نیمه صنعتی که در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی نوین تصفیه اجرا شده است قدرت و ولتاژ بی نظیری دارد.

انواع فیلتر در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
از آنجایی که کیفیت فیلتر در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی نوین تصفیه بسیار قوی ظاهر شده است قصد داریم در مورد نوع فیلتر آن بیشتر صحبت کنیم. اولین فیلتر که با عنوان فیلتر پیش تصفیه اجرا می شود. شامل الیاف 20 اینچی، کربن گرانول و کربن بلاک است. این فیلتر به صورتی طراحی شده است که وقتی آب با فشار وارد فیلتر پیش تصفیه می شود، ناخالصی های آن را می گیرد و دیگر اجازه عبور به آن داده نمی شود. معمولاً این ناخالصی ها شامل گل و لای و لجن و خاک و همینطور زنگ زدگی لوله های آب و جلبک هستند .
نوع دوم فیلتری که در دستگاه تصفیه آب صنعتی نوین تصفیه پارس اجرا شده است فیلتر ممبران است. این فیلترها در بالای شاسی قرار می گیرند و از اسمز معکوس برای آنها استفاده شده است. این فیلترها قلب تپنده دستگاه آب شیرین کن محسوب می شوند و به طور کلی شامل 100 گالن با دقت 0.0001 میکرون هستند و می توانند هر نوع ناخالصی مثل نیترات و میکروب ها حذف نمایند.
در مورد سومین فیلتر یا فیلتر پست کربن در نوین تصفیه پارس شرایط کمی فرق دارد. این فیلترها به صورت خطی راه اندازی می شوند و وظیفه اصلی آن حذف رنگ و بو و طعم آب است و معمولاً برای دستگاه تصفیه آب صنعتی فوق حرفه ای اجرا می شود.



آیا فیلتر دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی نیاز به تعویض دارد؟
در مورد تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی باید به شرایط دستگاه دقت کرد. بهتر است که سه فیلتر اصلی دستگاه هر 6 ماه یکبار تعویض شوند. این فیلترها برای آب های آلوده استفاده می شوند و در صورتی که گرفتگی در فیلتر ایجاد شود، ممکن است که پمپ خوب کار نکند و فشار آب نیز کاهش یابد بنابراین کدر شدن فیلتر در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی یک امر عادی است و نشان از این است زمان تعویض فیلتر فرا رسیده است.

مزایای دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی نوین تصفیه پارس
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی نوین تصفیه اندازه مناسبی دارد و فضای زیادی اشغال نمی کند. توان عملیاتی بالایی برای این دستگاه در نظر گرفته می شود و استهلاک پایینی برای آن در نظر گرفته می شود. قیمت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی به نسبت سایر مدل ها ارزانتر است و هیچ بیماری منتقل نمی کند. حذف املاح مضر از دیگر مزایای دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی محسوب می شود.
توانایی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی نوین تصفیه novin tasfie در طول 24 ساعت شبانه روز بالا است. هر دستگاه می تواند تا چندین لیتر آب در 24 ساعت تصفیه شود.
استهلاک تصفیه کننده های نیمه صنعتی پایین است و فیلتر و قطعات آن خراب نمی شود. این دستگاه به صورتی طراحی شده است که از کلیه و صفرا و بیماری های کبدی و پوستی جلوگیری می کند و همینطور جلوی فشار خون بالا را می گیرد.
از دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی برای رستوران و کارواش، کافی شاپ، کارگاه و کارخانه و دستگاه های یخ ساز استفاده می شود. صنایع غذایی و نوشیدنی و دارویی نیز به واسطه دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی عملکرد بهتری دارد.



مکانیزم عملکرد دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
عملکرد دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی به این صورت است که در مرحله اول از پیش تصفیه الیافی استفاده می شود تا ذرات معلق آب که دارای ابعاد بالای 5 میکرون هستند جداسازی شوند.
گام دوم مربوط به فیلتر کربن فعال گرانول است که با پایه کاملاً گیاهی برای حذف کلر و مواد آلی اجرا می شود.
در گام سوم نوبت به فیلتر کردن فعال بلاک است که برای حذف ذرات معلق بالای 1 میکرون است.
در نهایت ممبران RO، برای حذف بالای 99 درصد املاح اجرا می شود و سختی آب را بسته به ظرفیت دستگاه مشخص می شود.
در مرحله پنجم مربوط به بخش فیلتر پست کربن خطی است که شامل کربن فعال گرانول با پایه کاملاً گیاهی است که مربوط به بوی نهایی آب است.
خروجی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی نوین تصفیه novin tasfie به یک مخزن ذخیره می شود و باید به طور دقیق اجرا شود.

مخزنی که برای دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در نظر گرفته می شود باید از نظر کیفیت در شرایط خوبی قرار بگیرد و همینطور نیاز است که دستگاه از نظر سبک اجرایی نیز دقیق و مجهز باشد. در خرید دستگاه های تصفیه آب باید به مخزن تحت فشار آن دقت کنید چون عدم کیفیت برای دستگاه مشکلات زیادی ایجاد می کند و سبب می شود که موقعیت دستگاه به خوبی سنجیده شود.
شما می توانید از دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی نوین تصفیه پارس novin tasfie pars با حجم مورد نظر خود استفاده کنید و از خرید خود اطمینان داشته باشید. محصولی که خریداری می کنید از نظر کیفیت تضمین شده است و آزمایش های لازم روی آن اجرا شده است و از نظر قیمت نیز مناسب است. هوشمندانه خرید کنید.
برای خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی پرفکت واتر و نوین تصفیه پارس میتوانید از طریق سایت تصفیه آب به آبی یا با شماره های مستقیم زیر تماس حاصل بفرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن دستگاه خود را توسط کارشناسان ما تهیه نمایید.

ارتباط با نوین تصفیه پارس:
آدرس : تهران کیلومتر 22 جاده خاوران پاکدشت، خیابان شهید مطهری، روبروی فرمانداری، پلاک 420، واحد 1
مدیر فروش و بازرگانی: مهندس عباس زاده 09120205975
مدیرعامل حمید رضا کامیاب : 09122592845
شماره تماس شرکت: 4-02136440112
سایت : www.novintasfie.com
اینستاگرام : instagram.com/novin.tasfie.pars
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها