به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۲۸۵۴۰۹

بایرن مونیخ به دنبال شکار 2 بازیکن از بارسا

گروه ورزشی: بایرن مونیخ قهرمان فوتبال آلمان برای تقویت خود به دنبال جذب دو بازیکن از بارسلوناست.
بایرن مونیخ به دنبال شکار 2 بازیکن از بارسا
بایرن کار خود را با یولیان ناگلزمن اغاز کرده و تمرینات پیش فصل این تیم به خوبی در حال انجام است. بایرن دو بازی دوستانه هم انجام داده و هرچند نتوانسته نتایج چندان مطلوبی کسب کند ولی نمی توان چندان کیفیت کار تیم در چنین بازی هایی را جدی گرفت.
 


رئیس بایرن اخیرا در یک مصاحبه گفت که باشگاه تابستان امسال خرید بزرگ و در حد فوق ستاره نخواهد داشت ولی به معنای این نیست که هیچ بازیکنی به بایرن اضافه نخواهد شد.
 
Dest
 
طبق ادعای نشریه بیلد، بایرنی ها قصد جذب دو بازیکن از بارسلونا را دارند. جالب اینکه هر دو در سمت راست دفاعی بازی می کنند. سرجینیو دِست ستاره هلندی-آمریکایی بارسا که سال گذشته مورد توجه بایرن هم قرار داشت ولی بارسا را ترجیح داد، بار دیگر در فهرست خرید مونیخی ها قرار گرفته است. او در هفته های اخیر پیشنهادهای بالاتر موناکو، آرسنال و دورتموند را رد کرده ولی مشخص نیست اگر پیشنهاد بایرن جدی باشد نیز به آن پاسخ منفی خواهد داد یا خیر. بارسا در پست او امرسون رویال را جذب کرده و دِست باید با این بازیکن برزیلی رقابت کند.
 

 
سرجی روبرتو دیگر گزینه مدنظر بایرن مونیخ است. سرجی یکی از کاپیتان های بارسلوناست و یک سال دیگر نیز قرارداد دارد ولی هنوز بر سر تمدید به توافق نرسیده است. ناگلزمن روی سرجی به عنوان بازیکنی چند پسته حساب باز کرده و معتقد است این فاکتور مهمی برای وی محسوب می شود.بارسا با مشکلات مالی روبرو است و سرجی نیز دستمزد بالایی دریافت می کند؛ پس بعید نیست که باشگاه کاتالان از فروش او استقبال کند ولی باید دید نظر خود بازیکن چه خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها