کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مغانلو: فعلا برای آینده هیچ تصمیمی نگرفته‌ام

9 مرداد 1400 ساعت 11:56


گروه ورزشی: شهریار مغانلو درباره قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: یک فصل خسته‌کننده برای ما بود و خیلی اذیت شدیم. خدا را شکر که برای ما پایان خوبی داشت و قهرمان شدیم و توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. واقعاً جای خالی هواداران حس می‌شد. دل‌مان برای آنها خیلی تنگ شده است. هواداران خیلی به ما محبت داشتند و امیدوارم که توانسته باشیم دل‌شان را شاد کنیم.

وی در مورد اینکه به‌عنوان یکی از خریدهای پرسپولیس در نیم‌فصل به جمع سرخپوشان اضافه شد، تصریح کرد: من تمام سعی و تلاشم را کردم که برای پرسپولیس مثمرثمر باشم و خوشحالم که تأثیرگذار بودم.مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، در پاسخ به این سؤال که پس از پایان لیگ به پرتغال برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: فعلاً برای آینده‌ام هیچ تصمیمی نگرفتم و متأسفانه حال مدیربرنامه‌هایم خوب نیست. ان‌شاءالله هرچه زودتر خوب شود تا بهترین تصمیم را بگیریم.

مغانلو در پاسخ به این سؤال که آیا امیدوار به حضور در تیم ملی هست، عنوان کرد: خیلی تلاش کردم. آرزوی هر بازیکنی است که به تیم ملی دعوت شود و امیدوارم این افتخار نصیب من هم بشود.وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پس از قهرمانی با چه کسی صحبت کرد، گفت: اولین کسی که به من زنگ زد مادرم بود و خیلی خوشحال بود. در این مدت آنها خیلی اذیت شده بودند و امیدوارم جواب زحمات‌شان را داده باشم.

مهاجم پیشین پیکان درباره بازی با تیم سابقش تصریح کرد: من در تیم پیکان بزرگ شدم. آنها یک تیم خوب و بازیکن‌ساز هستند. امسال اگر تمرکز بیشتری داشتند می‌توانستند سهمیه هم بگیرند. امیدوارم سال آینده با مدیریت بهتر جزو چهار تیم بالای جدول قرار بگیرند. خیلی این تیم را دوست دارم و امیدوارم سال آینده نتیجه بگیرد.
مغانلو در پاسخ به این سؤال که کار با یحیی چطور است هم یادآور شد: یک سال بود که قرار بود با آقا یحیی کار کنم که این اتفاق دیر رقم خورد. گل‌محمدی یک مربی بادانش، کاربلد و صبور است. ما کادر فنی خوبی در تیم داشتیم که شرایط را مدیریت و سعی کردند بهترین تمرینات و ریکاوری را برای بازیکنان داشته باشند. خدا را شکر ثمره این کارها را هم دیدیم و توانستیم قهرمان لیگ شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که در خط حمله پرسپولیس با کدام بازیکن راحت‌تر بود، گفت: من با همه بازیکنان هماهنگ بودم. واقعاً در باشگاه پرسپولیس که در سطح بالایی قرار دارد، با بیشتر بازیکنان هماهنگ بودم.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره بهترین گلش در پرسپولیس تصریح کرد: گلم به ذوب‌آهن بهترین گلم بود. در آن بازی چون یک بر صفر عقب بودیم و من هم به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدم، گلی که به ثمر رساندم را دوست دارم.

مغانلو در واکنش به این موضوع که در پرسپولیس علاوه بر گلزنی در فضاسازی و تغذیه سایر مهاجمان تیم هم نقش داشت، اظهار کرد: من همه سعی و تلاشم را می‌کنم که برای تیم مفید باشم، چه با گلزنی و چه پاس دادن و فضاسازی برای سایر بازیکنان. مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. اگر همه بازیکنان با این تفکر به زمین بروند تیم نتیجه می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که «زمانی که به پرسپولیس آمدید کادر فنی تیم از شما چه انتظاری داشت؟»، گفت: از زمان حضور من در پرسپولیس کادر فنی با من خیلی خوب برخورد کرد و توقع بیش از انداز‌ه‌ای از من نداشتند و می‌خواستند که با آرامش کار کنم. من این حرف‌ها را از کمتر مربی شنیده‌ام. در پرسپولیس هیچ وقت تحت فشار قرار نگرفتم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره تأثیر کریم باقری در کادر فنی این تیم و همچنین حضور سیدجلال حسینی به‌عنوان کاپیتان، خاطرنشان کرد: آقاکریم همیشه حواسش به همه بازیکنان است. خوبی پرسپولیس این است که هرچه بزرگ‌تر دارد بالای سر تیم هستند و دل‌شان برای تیم می‌سوزد. سیدجلال در قهرمانی پرسپولیس خیلی مؤثر بود. او به‌عنوان کاپیتان تیم خیلی خوب بازیکنان را مدیریت می‌کرد و یک الگوی خوب برای همه جوانان بود.
مغانلو در پایان در واکنش به این موضوع که پرسپولیس هم مثل سایر تیم‌ها مشکلات مالی داشت و در نهایت با تمام سختی‌ها قهرمان لیگ شد، تصریح کرد: این شرایط یک مقدار کار را سخت کرد. همه بازیکنان مشکلاتی دارند، چون تنها درآمدشان از فوتبال است. البته در پرسپولیس همه به عشق هواداران کار کردند و می‌خواستند که دل‌ آنها را شاد کنند.


کد مطلب: 285425

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/285425/مغانلو-فعلا-آینده-هیچ-تصمیمی-نگرفته-ام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir