به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۲۸۵۴۹۷

بورس سبزپوش شد

بورس سبزپوش شد
گروه اقتصادی: بازار سرمایه که هفته قبل را پرنوسان به پایان برده بود هفته جدید را با چراغ سبز آغاز کرد و شاخص کل بورس بیش از ۳۴ هزار واحد افزایش یافت.به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با ۳۴ هزار و ۹۶۲ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۳۵۱ هزار واحد افزایش یافت.
 
شاخص کل با معیار هم وزن هم ۴۱۷۸ واحد افزایش یافت و به رقم ۴۰۰ هزار و ۹۲۵ واحد رسید. معامله گران این بازار ۷۶۳ هزار معامله به ارزش ۵۷ هزار و ۸۵۶ میلیارد ریال انجام دادند. توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گلگهر و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس با ۳۹۸ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و۷۹۴ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۵۸ هزار معامله به ارزش ۲۴ هزار و ۲۹۱ میلیارد ریال انجام شد. بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول، سنگ آهن گوهرزمین، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.
برچسب ها: بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها