به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۰۹ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۲۸۵۵۰۹

افزایش مجدد مبتلایان جدید کرونا در هند

افزایش مجدد مبتلایان جدید کرونا در هند
گروه جامعه: هند روز گذشته (جمعه) از ابتلای جدید ۴۴ هزار و ۲۳۰ نفر به کرونا خبر داد که بیشترین تعداد طی سه‌ هفته‌ گذشته بوده است.به گزارش ایسنا، آخرین خبرها از هند از روند رو به رشد شمار موارد ابتلا به کرونا حکایت دارند، به گونه‌ای که یکی از ایالت‌های این کشور به دلیل نگرانی از موج جدید کرونا قرنطینه شده است.
 
وضعیت هند در ماه های آوریل و مه تحت تأثیر گونه دلتای ویروس کرونا به وخامت گرایید اما پس از آن سرعت شیوع بیماری کاهش یافت. با این حال سرعت شیوع ویروس کرونا در هند در هفت روز گذشته دوباره افزایش یافته است.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت هند، تعداد مبتلایان به کرونا در سراسر کشور به بیش از ۳۱.۵ میلیون نفر رسیده است. تعداد افراد جان باخته با احتساب ۵۵۵ نفر در شب گذشته به بیش از ۴۲۳ هزار نفر رسیده است.

برخی پزشکان و کارشناسان امور بهداشتی معتقدند که موج سوم کرونا احتمالا تا اکتبر به هند می‌رسد. البته آن‌ها می‌گویند که موج سوم بهتر از موج‌های گذشته در ماه‌های آوریل و مه کنترل خواهد شد.این گروه از کارشناسان امور بهداشتی خواستار واکسیناسیون سریع کارکنان برای جلوگیری از افزایش دوباره همه‌گیری شده‌اند.به گزارش یورونیوز، برخی شهرهای بزرگ در هند مانند دهلی نو در روزهای گذشته فعالیت‌های اقتصادی خود را شروع کرده‌اند.
برچسب ها: هند ویروس کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها