به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۲۸۵۶۱۸

دو کارگرمصدوم حادثه فولادسپهر شرق جان باختند

دو کارگرمصدوم حادثه فولادسپهر شرق جان باختند
گروه حوادث: دو نفر از کارگران مصدوم حادثه کارخانه فولاد «سپهر شرق» عجب‌شیر که بر اثر پرتاب مواد مذاب و گدازه‌های درون کوره به شدت زخمی شده بودند، روز گذشته در بیمارستان سینای تبریز جان باختند.به گزارش ایلنا، دو نفر از کارگران حادثه شرکت فولاد «سپهر شرق» عجب‌شیر که در روز شنبه (دوم مرداد ماه) بر اثر پرتاب مواد مذاب و گدازه‌های درون کوره به همراه دو همکار دیگر خود دچار سوختگی شده بودند، روز گذشته (۹ مرداد) در بیمارستان سینای تبریز جان باختند.

اسامی کارگران جان باخته «هادی علی‌نژاد اصل» و «منوچهر کیائی» است که بعد از حادثه بلافاصله از بیمارستان عجب شیر به بیمارستان سینای تبریز منتقل شده‌اند.یک منبع کارگری گفت: حال عمومی دو نفر دیگر از کارگران که در این حادثه دچار سوختگی کمتری شده بودند، خوب است اما دو نفری که جان باخته‌اند سوختگی‌شان بالای ۸۰ درصد بوده و هر دو در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بودند.

او با بیان اینکه پرتاب مواد مذاب از کوره‌ها به صورت معمول اتفاق می‌افتد، عنوان کرد: در این حادثه مواد مذاب به ارتفاع حدود ۱۵ متر فوران کرده و چهار کارگری که در اطراف کوره مشغول کار بوده‌اند، دچار حادثه سوختگی شده‌اند.
به گفته وی؛ در برخی موارد در کارخانه‌های فولاد وجود آب و برخی مواد قابل اشتعال و منفجره باعث پرتاب یا سرریز شدن مواد مذاب به بیرون از کوره می‌شود که در صورتی که کارگر به لباس کار، کلاه و دستکش مخصوص مجهز نباشد، قطعا دچار آسیب‌دیدگی خواهد شد.
برچسب ها: مرگ کارگر
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها