به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۲۸۵۶۶۴

چگونه تردمیل ارزان تر بخریم؟ هایپرجیم

گروه کسب و کار: از آنجایی که ورزش دو یا پیاده‌روی را اکثر کارشناسان و مربیان ورزشی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین ورزش‌ها می‌دانند و همواره توصیه به انجام آن برای گرم کردن بدن قبل از هرگونه تمرینی می‌کنند، فراهم کردن شرایط برای انجامش اهمیت پیدا می‌کند.
یکی از اصلی‌ترین مشکلات برای دویدن یا پیاده‌روی، نبود فضای کافی در مکان‌های سرپوشیده مثل باشگاه‌های ورزشی است؛ افرادی هم که به هر دلیلی توانایی رفتن به باشگاه‌های ورزشی را ندارند، انجام این کار در منازلشان تقریباً غیرممکن است. ورزش در فضای باز نیز مشکلات خاص خود مثل سردی یا گرمی هوا، آلودگی هوا و کمبود زمان را در پی دارد. اینجاست که اهمیت تردمیل نمایان می‌شود و کاربرد بسیار وسیع آن مشخص. طبعاً با توجه به نکات ذکر شده باید احساس نیاز شدیدی را به خرید تردمیل در سرتاسر جهان شاهد باشیم که به تبع آن تولیدکنندگان فراوانی نیز برای پاسخ‌گویی به این نیاز گسترده ظهور می‌کنند. تنوع فراوان در برندهای تولید‌کننده این وسیله ورزشی موجب شده تا نمونه‌های فراوانی از آن در بازار خرید تردمیل وجود داشته باشد که انتخابی مناسب از میان انواع تردمیل ذکر شده را سخت می‌کند. حال به این تنوع برندها، تنوع در انواع تردمیل از نظر کارایی و تنوع در امکانات و قابلیت‌ها را هم اضافه کنید؛ چراکه انواع مختلفی از تردمیل وجود دارد که رایج‌ترین آن‌ها تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی هستند و هرکدام از این نوع تردمیل‌ها در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند که خصوصیات متفاوتی دارند. این در حالی است که قیمت تردمیل نیز برای برخی از متقاضیان خرید تردمیل مهم بوده و آن‌ها به‌دنبال نمونه‌های ارازن‌تر این ابزار ورزشی هستند.

گردآوری این یادداشت نیز برای راهنمایی و کمک به همین افراد است تا بتوانند بهترین انتخاب را متناسب با بودجه خود در خرید تردمیل داشته باشند. برای رسیدن به این هدف، ابتدا به معرفی اجمالی و مقایسه برخی از انواع تردمیل پرداخته شده، سپس به نواقص برخی از تردمیل‌های ارزان اشاره شده و در نهایت بعضی از راه‌های تهیه تردمیل ارزان باکیفیت بررسی شده است. ضمن آنکه جهت ارتقای کیفیت کار از آرشیو اطلاعات یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های تجهیزات ورزشی یعنی فروشگاه هایپرجیم نیز کمک بسیاری گرفته شده است؛ پس توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنم.



تردمیل و انواع آن
همان طور که اشاره شد، تردمیل انواع گسترده‌ای دارد؛ اما به‌طور کلی تردمیل‌ها را به دو نوع موتوردار و بدون موتور تقسیم می‌کنند که اگر تردمیل‌‌های موتوردار را دسته‌بندی کنیم، به دو گروه رایج تردمیل، یعنی تردمیل باشگاهی و خانگی خواهیم رسید. تردمیل خانگی ارزان‌تر از تردمیل باشگاهی است، دلیل آن نیز کمتر بودن بیشینه وزن قابل‌تحملش بوده که موجب می‌شود تا نیازی به موتور قوی‌تر و بدنه‌ای مستحکم‌تر برای ساخت آن نباشد. اما ارزان بودن تردمیل خانگی بدان معنا نیست که به‌عنوان مثال آن دسته‌ از باشگاه‌دارانی که بودجه محدودی دارند و به‌دنبال کمتر بودن قیمت تردمیل هستند، اقدام به خرید آن کنند؛ چراکه حداکثر وزن قابل‌تحمل آن کم بوده و از آنجایی که وزن مراجعه کنندگان به باشگاه‌های ورزشی مشخص نیست و ممکن است افراد سنگین‌وزن بر روی آن قرار بگیرند، طولی نخواهد کشید که خراب شود. این عزیزان باید اقدام به خرید تردمیل نوع باشگاهی با ظرفیت بالا کنند تا با چنین مشکلی مواجه نشوند؛ در صورت محدودیت بودجه نیز باید تلاش خود را برای یافتن ارزان‌ترین تردمیل در میان این نوع تردمیل‌ها افزایش دهند، احتمال نتیجه دادن این جست‌وجو در فروشگاه هایپرجیم بیشتر است؛ زیرا این فروشگاه بزرگ تنوع فراوانی از انواع تردمیل را از گران‌ترین تا ارزان‌ترین آن در اختیار داشته و پیشنهادهای مناسبی هم برای قیمت تردمیل ارائه کرده است. البته این ارزانی به‌قیمت بی‌کیفیتی محصولات عرضه شده در این فروشگاه معتبر تمام نشده و این تردمیل‌ها از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند؛ در واقع علت آن رقابتی بودن قیمت‌ها در فروشگاه هایپرجیم می‌باشد. یقیناً تردمیل‌هایی که حتی باشگاهی هستند و قیمت بسیار پایینی دارند، ایراداتی دارند که به‌طور حتم باید به آن‌ها توجه کرد. لازم به ذکر است که فروشگاه هایپرجیم هر دو نوع تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی را در انبارهای خود دارد.

ضعف‌ها و ایرادات تردمیل ارزان
یکی از اصلی‌ترین ضعف‌های برخی از تردمیل‌های ارزان، کیفیت پایین قطعات آن‌ها است. مسلماً یک تردمیل خانگی یا باشگاهی ممکن است چندین ساعت در طول شبانه‌روز استفاده شود، حتی تردمیل باشگاهی ممکن است بیش از 10 ساعت در طول روز به‌کارگیری شود؛ بنابراین کیفیت قطعات را فدای پایین بودن قیمت تردمیل نکرده و به جای آن اقدام به تهیه تردمیلی کنید که امکانات کمتری داشته باشد. به‌عنوان مثال باشگاه‌های ورزشی که خود سیستم صوتی سراسری و مربیان برنامه نویس اختصاصی دارند، نیازی به وجود اسپیکر و برنامه‌های تمرینی ازپیش‌تعیین‌شده در تردمیل‌های خود نداشته و همچنین از آ‌نجایی که استقرار تردمیل در آن‌ها دائمی بوده و چندان جابه‌جایی تردمیل ندارند، نیازی هم به وجود چرخ حمل‌ونقل در زیر تردمیل‌های خود نخواهند داشت. همین طور کسانی که قصد تهیه تردمیل خانگی برای استفاده اعضای خانواده خود را دارند؛ نیازی به خرید تردمیل با ظرفیت بالا نداشته و تنها کافیست بیشینه وزن قابل‌تحمل تردمیل، کمی بیشتر از وزن سنگین‌ترین عضو خانواده باشد تا سایر اعضا نیز بتوانند از آن استفاده کنند. موتور ضعیف هم می‌تواند یکی از دلایل ارزان بودن تردمیل باشد، زیرا موتور تأثیر بسزایی در قیمت تردمیل دارد. برای تردمیلی که وزن‌های بالایی را تحمل کرده و سرعت مناسبی را هم شبیه‌سازی می‌کند، موتوری با حداقل قدرت 2.5 اسب‌بخار لازم است. موتورهای ضعیف پس از مدتی دچار سوختگی خفیف شده و در نهایت به‌طور کامل از کار می‌افتند. ساختار بدنه نیز در تردمیل‌های ارزان چندان مستحکم نیست؛ در واقع بدون موتور قدرتمند و بدنه‌‌ای قوی، انواع تردمیل با همان استفاده‌های معمولی روزانه نیز دچار مشکل می‌شوند. اما چگونه می‌توان تردمیلی پیدا کرد که ارزان باشد ولی ضعف‌های بیان شده را نداشته باشد؟



خرید تردمیل ارزان باکیفیت
راه‌های زیادی برای پیدا کردن تردمیلی که در عین ارزانی باکیفیت باشد وجود ندارد. یکی از روش‌ها، خرید تردمیل در زمان‌های تخفیف فروشندگان آن است که معمولاً در ماه‌های پایانی سال و ماه‌های ابتدایی تابستان اعمال می‌کنند. علت آن نیز خالی کردن انبارها و تهیه مدل‌های جدید است. اما برخی از فروشگاه‌های بزرگ همواره تخفیف‌هایی را بر روی اجناس خود می‌گذارند، یکی از آ‌ن‌ها فروشگاه هایپرجیم است که علاوه بر اعمال تخفیف‌های ویژه برای تردمیل‌های خود، درمجموع پیشنهادات بسیار مناسبی را نسبت به فروشگاه‌های دیگر برای قیمت تردمیل ارائه می‌کند؛ علت آن نیز ایجاد شرایطی رقابتی برای قیمت‌گذاری است. این فروشگاه پرآوازه سعی کرده تا با ایجاد چنین شرایطی، نازل‌ترین قیمت‌ها را داشته باشد و همواره رضایت مشتریان را به دست بیاورد. ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که تمامی تردمیل‌های ارائه شده در فروشگاه هایپرجیم دارای حداقل یک سال گارانتی هستند تا خریداران با خیالی آسوده به استفاده از آن‌ها بپردازند.



در نهایت نتیجه‌ای که می‌توان گرفت این است که خرید یک تردمیل ارزان در دو صورت اتفاق می‌افتد، یا دستگاه خریداری شده با نواقصی همراه است و یا بدون نقص بوده و با فرصت‌طلبی و نکته‌سنجی خریدار با قیمتی مناسب تهیه شده است.
https://hypergymco.com/
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها