به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۲۸۵۶۶۵

کمک ترامپ به جمهوریخواهان در کسب درآمد

کمک ترامپ به جمهوریخواهان در کسب درآمد
گروه بین الملل: رئیس جمهور سابق آمریکا در شش ماهه اول سال ۲۰۲۱ به حزب جمهوریخواه در کسب ۵۶ میلیون دلار درآمد کمک کرده که نشان دهنده تداوم تسلط او بر این حزب است.
دونالد ترامپ،  به کسب این مبلغ چشمگیر در بازه اول ژانویه تا ۳۰ ژوئن کمک کرده است.
 بر اساس اسناد فدرال، این رئیس جمهور سابق آمریکا بیشتر از هر جمهوریخواه دیگری از طریق WinRed، برنامه به جریان افتاده از سوی حزب جمهوریخواه در سال ۲۰۱۹ برای جذب اعتبارات کمکی، توانسته پول جذب کند.همچنین از زمان به جریان افتادن برنامه متقابل حزب دموکرات موسوم به ActBlue در سال ۲۰۰۴، تقریبا ۸.۹ میلیارد دلار از طریق این برنامه برای این حزب و نامزدهای وابسته به آن درآمد کسب شده است.
 اعتبارات جذب شده از سوی ترامپ شامل ۳۴.۳ میلیون دلار از طریق یک حساب مشترک با کمیته ملی حزب جمهوریخواه است که همچنین به "کمیته ترامپ برای عظمت دهی دوباره به آمریکا" شناخته شده است. بخش عمده پول کسب شده از طریق این کمیته به موجب یک برنامه تکرار پذیر که از طریق آن حامیان مکررا پول پرداخت می‌کردند جذب شده‌اند.
 این رئیس جمهور سابق همچنین به جذب بیش از ۲۱ میلیون دلار از طریق دو کمیته اقدام سیاسی تحت نظرش پرداخته است.
کسب این درآمدها از سوی ترامپ با گذشت ماه‌ها کند شد؛  بعد از شورش ششم ژانویه در کنگره آمریکا و در جریان دومین استیضاح او در ماه فوریه، او ۱۳.۸ میلیون دلار پول جذب کرد اما این رقم تا ماه ژوئن به ۲.۶ میلیون دلار کاهش یافت.

 
برچسب ها: آمریکا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها