به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۲۸۵۷۹۵

پیروزی گرایی با اجرای یک فن تماشایی

پیروزی گرایی با اجرای یک فن تماشایی
گروه ورزشی: در ادامه رقابت‌های روز دوم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، محمدعلی گرایی نماینده وزن ۷۷ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال برنز جهان، در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بوزو استارسویچ از کرواسی به روی تشک رفت و در حالیکه تا ۸ ثانیه مانده به پایان ۵ بر ۳ عقب بود ۲ امتیاز گرفت و با پرش بر روی سر و گردن حریف و اجرای فن سنجاب پرنده ۲ امتیاز گرفت تا با نتیجه ۵ بر ۵ به برتری برسد و راهی نیمه نهایی شود. گرایی در نیمه نهایی به مصاف تاماش لورینچ از مجارستان می‌رود.

گرایی پیش از این در دور نخست مقابل فلورس پنا دارنده ۲ طلای پان آمریکن از کوبا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید.محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز امیدهای جهان و طلای آسیا، دیگر نماینده ایران در روز دوم این رقابت‌ها نیز در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کریل میلوف دارنده مدال نقره ۲۰۱۸ جهان از بلغارستان رفت و در پایان با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. ساروی برای رسیدن به فینال به مصاف آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان می‌رود.

ساروی پیش از این در دور نخست مقابل آدم بودجملین از الجزایر با نتیجه قاطع ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.پیش از این امین میرزازاده نماینده سنگین وزن ایران راهی دیدار رده‌بندی شده و بعد از ظهر امروز برای کسب مدال برنز المپیک به مصاف رضا کایالپ دارنده ۴ طلای جهان و یک نقره و یک برنز المپیک از ترکیه می‌رود. علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز در روز نخست این رقابت‌ها با شکست مقابل حریفی از ارمنستان حذف شد.
برچسب ها: کشتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها