به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۲۸۵۸۰۳

مددی، بدهی به بازیکنان را به صفر رساند

مددی، بدهی به بازیکنان را به صفر رساند
گروه ورزشی:صعود از نیمه نهایی جام حذفی اهمیت بسیاری دارد و چنانچه روحیه بازیکنان برای بازی با گل گهر سیرجان مناسب باشد، می‌شود از این مرحله به فینال صعود کرد. طی ماه‌های گذشته اما وضعیت مالی بازیکنان استقلال هیچ تعریفی نداشت و بارها نسبت به این موضوع موضع‌گیری شد و حتی مربیان نیز (شخص فرهاد مجیدی) از عملکرد مالی باشگاه گله کرد و این ماجرا را سدی در راه موفقیت تیمش دانست.
 
مجیدی بیراه هم نمی‌گفت، چون بازی گرفتن از بازیکنانی که روحیه مطلوبی به دلیل بی‌توجهی‌های مالی باشگاه ندارند بسیار سخت است. هرچند که فرهاد در این ماه‌ها تلاش کرد از طریق دوستان خود مبالغی را به بازیکنان پرداخت کند که تلاش او نیز کارآمد بود و توانست به شکل مقطعی اثراتی در روحیه بازیکنان بگذارد و حس اتحاد را در این تیم بیشتر کند. با این حال اما اقدامات مجیدی یا هر شخص دیگری در راستای پرداخت پاداش به بازیکنان نمی‌تواند گره کار را به طور جدی باز کند و مدیران باشگاه استقلال هم در این ایام به همین فکر بودند که مشکلات مالی را از ریشه حل کنند تا این مسأله در آستانه بازی‌های حساس جام حذفی باعث دغدغه بازیکنان نشود.

اخیراً مدیریت باشگاه استقلال اقداماتی در راستای افزایش پرداختی به بازیکنان انجام داده که قابل توجه هم بوده و گفته می‌شود پرداختی‌ها یکسان شده است. اینطور که از باشگاه استقلال خبر می‌رسد تنها 3 بازیکن استقلال تا امروز 70 درصد از قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند. این بازیکنان عبارتند از: فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر و سعید مهری اما سایر بازیکنان تا امروز مبالغ مورد نظر را از باشگاه دریافت کرده‌اند و الباقی دستمزد بازیکنان در مذاکرات برای تمدید قرارداد برای فصل بعد تعیین تکلیف خواهد شد.
به این ترتیب بازیکنان دیگر دریافتی جدیدی نخواهند داشت چون باشگاه توانسته 70 درصد از قرارداد آنها را پرداخت کند اما به طور قطع پاداش ویژه‌ای برای قهرمانی استقلال در جام حذفی در نظر گرفته خواهد شد. صحبت از پرداخت 100 میلیون تومان پاداش نقدی برای تصاحب این جام است که باید دید رسماً از سوی مدیران استقلال اعلام می‌شود یا خیر؟!
 
مرجع : ایران ورزشی
برچسب ها: استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها