به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۲۸۵۸۱۵

بازگشت تدابیر ضد کرونایی در چین

بازگشت تدابیر ضد کرونایی در چین
گروه جامعه: مثبت شدن تست کرونای برخی افراد در چین موجب بازگشت تدابیر ضد کرونایی در برخی نواحی این کشور شد.​ بازگشت مجدد موج جدید کرونا در چند استان و شهر چین این کشور را در وضعیت قرمز قرار داده است به نحوی که مراکز پزشکی مجددا درگیر گرفتن تست‌های بیشمار کرونا از افراد شده اند و برخی اقدامات و محدودیت‌ها مجددا اعمال می‌شوند.

مثبت شدن آزمایش کرونای یک نفر در شهر یینچوان در شمال غربی چین باعث شد تا کمپین آزمایش کرونا مجددا در این شهر از سر گرفته شود. بیش از ۷۲۵۰ نمونه آزمایشگاهی از افراد گرفته شده است که در آن تعداد مواردی که تا ساعت ۱۲:۰۰ روز یکشنبه مورد بررسی قرار گرفتند هیچ مورد ابتلای جدیدی یافت نشد.در جیانگسو که استانی واقع در شرق چین است بعد از اینکه آزمایش کرونای ۳۰ نفر مثبت شد مسئولان علاوه بر انجام برخی اقدامات، ده‌ها تن اقلام مصرفی روزانه را به این منطقه ارسال کردند.

عفونت با ویروس کرونا یا کووید-۱۹، برای نخستین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور‌های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان بهداشت جهانی در مارس سال ۲۰۲۰ پاندمی (همه گیری) این ویروس را اعلام کرد.
برچسب ها: ویروس کرونا چین
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها