به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۲۸۵۸۱۶

توهین مشترک روحانی و منتقدانش به مردم

توهین مشترک روحانی و منتقدانش به مردم
گروه سیاسی: روزنامه جهان صنعت همزمان با پایان کار دولت تدبیر و امید به نقد عملکرد روحانی پرداخت و نوشت: دقت در سپهر سیاست امروز ایران نشان می‌دهد منتقدان حسن روحانی در حالی که او از این منصب کنار می‌رود بدترین اهانت‌ها را به او کرده و می‌خواهند همه کاستی‌ها و کجی‌های سیاست و اقتصاد در ایران را بر دوش او بیندازند. این روزها حسن روحانی بدترین توهین‌ها را می‌شنو‌د و هیچ نمی‌گوید و این وضعیت هشت سال است ادامه دارد. به نظر می‌رسد این اتهام‌ها و توهین‌هایی که به حسن روحانی می‌شود بیشتر از هر چیز در سبد ۴۰ میلیون رای‌دهنده به او در دو نوبت است. حسن روحانی شاید برایش اهمیت نداشته باشد که توهین‌ها را بشنود و سکوت کند چون خود او نیز با رییس‌جمهور قبلی چنین کرده بود اما شهروندان ایرانی از این همه توهین احساس بدی دارند‌.
 توهین به حسن روحانی و اتهام به او در حقیقت توهین به شهروندان است که شما خرد نداشتید که باید به چه کسی رای بدهید و این توهین‌ها حق شما است. شهروندان از حسن روحانی نیز دلخور و بسیار عصبانی‌اند و شاید اگر فرصت کنند از او بپرسند چطور شد وقتی دیدی که اجازه نمی‌دهند برنامه‌هایت را پیش ببری، صندلی قدرت را رها نکردی تا شاید کارها بهتر انجام شود.
 بسیاری از کارشناسان در دوره دوم فعالیت روحانی بارها به او یادآور شدند استعفا دهد و وضعیت تازه‌ای را رقم بزند. حسن روحانی و منتقدانش به طور مشترک به مردمی که به او در دو دوره رای دادند توهین کردند.

 
برچسب ها: روحانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها