کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حباب سکه به ۵۰۰ هزار تومان رسید

11 مرداد 1400 ساعت 10:32


گروه اقتصادی: نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به تاثیر رشد نرخ دلار بر بهای سکه، گفت: حباب سکه به ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. «محمد کشتی آرای» روز دوشنبه درباره افزایش قیمت سکه طی روز‌های گذشته، افزود: قیمت انس جهانی روز گذشته (یکشنبه) با توجه به تعطیلی بازار تغییری نداشت و یک هزار و ۸۱۴ دلار بود.
به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: در شرایط موجود وضعیت قیمت سکه قابل تحلیل نیست، زیرا متغیر‌های فراوانی بر این موضوع دخیل است و با تغییر این متغیرها، قیمت‌ها نیز تغییر می‌کند.نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش‌بینی کرد که روز دوشنبه قیمت‌ها ثابت باشد و پس از بازگشایی بازار‌های جهانی و شروع فعالیت‌ها باید منتظر ماند و دید قیمت انس جهانی چه میزان خواهد شد.


وی با بیان اینکه یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت سکه و طلا، نرخ ارز است، گفت: هر تغییری که در نرخ ارز ایجاد شود بر قیمت سکه نیز اثر خواهد گذاشت.کشتی آرای گفت: روز گذشته دوباره تقاضا برای سکه و ارز کاهش داشت. قیمت سکه طرح جدید در روز گذشته به ۱۱ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم به۱۰ میلیون ۸۵۰ هزار تومان، نیم سکه به پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه به سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.


کد مطلب: 285827

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/285827/حباب-سکه-۵۰۰-هزار-تومان-رسید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir