به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۲۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۲۸۵۸۳۶

آخرین یارانه دولت روحانی واریز شد

آخرین یارانه دولت روحانی واریز شد
گروه اقتصادی: شب گذشته آخرین یارانه در دولت روحانی واریز شد. در واقع با انجام مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس‌جمهور سیزدهم طی روزهای آینده واریز یارانه به دولت بعدی واگذار می‌شود.یارانه معیشتی بنزین مربوط به مرداد ساعت ۲۴ روز یکشنبه (دیروز ۱۰ مرداد) به حساب سرپرستان خانوار ۶۰ میلیون نفر واریز شد.خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان به عنوان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.


از بین این خانوارها، حدود هفت میلیون سرپرست خانوار مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کردند که اقساط آن از یارانه خانوار کسر می‌شود. در این مرحله هشتمین مرحله قسط وام کرونا از یارانه خانوار کسر می‌شود.
 
واریزی بعدی یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی است که باید در دولت رئیسی واریز شود، در واقع یارانه نقدی مرداد اولین یارانه‌ای است که باید دولت سیزدهم پرداخت کند.در هشت ساله دولت روحانی هر ماه یارانه نقدی واریز شده و از سال ۹۸ یارانه معیشتی بنزین نیز به واریزی‌های هر ماه اضافه شد.در آبان سال ۹۸ دولت یک شبه قیمت بنزین را ۲۰۰ درصد گران کرد و گفت از منابع حاصل از افزایش قیمت انرژی یارانه پرداخت می‌کند. در مجموع حدود ۶۰ میلیون نفر شناسایی شدند.
برچسب ها: یارانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها