به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۷:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۲۸۵۸۴۶

انتقاد بازنشستگان‌کارگری ازارسال‌پیامک‌برای وام

انتقاد بازنشستگان‌کارگری ازارسال‌پیامک‌برای وام
گروه اقتصادی: بازنشستگان کارگری از طولانی شدن مراحل دریافت وام هفت میلیون تومانی انتقاد دارند.به گزارش ایلنا، بازنشستگان کارگری از طولانی و پیچیده شدن مراحل دریافت وام هفت میلیون تومانی انتقاد دارند. آن‌ها می‌گویند: اینکه بعد از ثبت نام باز مراقب پیامک باشیم و اگر جواب ندهیم، حذف می‌شویم، ناعادلانه است.

یک بازنشسته هشتادساله در این رابطه با بیان اینکه من فقط یک گوشی ساده برای تلفن زدن به فرزندانم دارم؛ می‌گوید: اصلاً بلد نیستم به پیامک پاسخ بدهم؛ وقتی در کانون ثبت نام کرده‌ام چرا دیگر کار را دشوار می‌کنند؟!
 مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه در فرایند پرداخت وام۷میلیون تومانی بازنشستگان، پیامکی از سوی بانک رفاه به منظور تایید هویت فرد وام گیرنده ارسال می‌شود که لازم است بازنشستگان ما حتما به این پیامک پاسخ داده و صحت دریافت وام را تایید کنند که در این مرحله هنوز ۲۰ هزار نفر به این پیامک پاسخ نداده‌اند. البته این حق و فرصت برای مستمری بگیران ما محفوظ می‌ماند اما حتما نسبت به تایید پیامک اقدام کنند.بازنشستگان می‌گویند: همچین مرحله‌ای سال قبل نبوده است و گویا قصد دارند تا جایی که می‌توانند مشمولان وام را خط بزنند و حذف کنند!
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها