به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۲۸۵۸۷۷

واکنش جدید شهریار مغانلو به پیشنهاد سپاهان

واکنش جدید شهریار مغانلو به پیشنهاد سپاهان
گروه ورزشی: شهریار مغانلو، مهاجم باشگاه سانتاکلارا پرتغال که نیم فصل به صورت قرضی در باشگاه پرسپولیس بازی کرده است هنوز نسبت به آینده خودش بی اطلاع است. پرسپولیسی‌ها مایل به تبدیل قرارداد او از قرضی به دائمی هستند، ولی باشگاه سانتاکلارا رقمی نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار طلب کرده که کمی سنگین به نظر می‌آید.

در همین راستا، اما شایعه شده باشگاه سپاهان به سانتاکلارا اعلام کرده حاضر است رقم درخواستی برای صدور رضایتنامه شهریار مغانلو را بپردازد. از طرفی شایعه دیگری به راه افتاده که باشگاه سپاهان با سانتاکلارا به توافق رسیده که محمد محبی، ستاره فصل گذشته اش را به این تیم بدهد و در عوض شهریار مغانلو را به خدمت بگیرد.
 
این شایعات در حالی مطرح شده که باشگاه سپاهان نسبت به آن واکنشی نداشته است، ولی پرسپولیسی‌ها اعلام کرده اند علاقمند هستند برای فصل بعدی هم این مهاجم را در اختیار داشته باشند. در همین راستا، شهریار مغانلو گفت و گویی با ایلنا داشته و خودش هم از پیشنهاد سپاهان اظهار بی اطلاعی کرده است. «باور کنید اصلاً در جریان این موضوع نیستم و هیچ اطلاعی در این خصوص ندارم و فقط مثل شما این اخبار را در رسانه‌ها و فضای مجازی خوانده‌ام. من همانطور که گفتم فعلاً در حال استراحت هستم و بعد از یک فصل طولانی و سخت نیاز دارم چند روز استراحت کنم و بعد از آن مشخص خواهد شد که تکلیفم چیست.»
برچسب ها: شهریار مغانلو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها