به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۲۸۵۹۱۱
بخشنامه استخدامی عجیب دولت

استخدامِ رسمی کارمندان زیر دیپلم در دقیقه ۹۰!

استخدامِ رسمی کارمندان زیر دیپلم در دقیقه ۹۰!
گروه اقتصادی: سازمان اداری و استخدامی در آخرین روزهای دولت، بخشنامه عجیبی صادر کرده است. بخشنامه‌ای که سازمان‌ها را موظف کرده ایثارگران شاغل در بخش خدمات عمومی را با داشتن مدرک دیپلم و پایین‌تر از آن استخدام رسمی کنند.به گزارش تجارت نیوز،  براساس این بخشنامه، افرادی که در حوزه «متصدی خدمات عمومی» فعال هستند مانند حوزه‌های نظافت، آشپزی، حمل و نقل، تاسیسات، پذیرایی و …. باید استخدام رسمی شوند.
اما این بخشنامه شامل چه کسانی می‌شود؟ آنگونه که در جلسه چهارم مرداد سال ۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی تصویب شده، این مصوبه شامل ایثارگرانی است که در بخش خدمات عمومی سازمان‌های دولتی کار می‌کنند.

به عبارتی شرط اصلی استخدام رسمی دولت برای شاغلان در بخش متصدی خدمات عمومی این است که فرد ایثارگر باشد. اما مدرک تحصیلی افراد اهمیتی ندارد و تاکید شده که حتی اگر افراد مدرک دیپلم یا زیر دیپلم هر رشته‌ای که داشته باشند باید استخدام رسمی شوند.نکته جالب توجه این است که این مصوبه در تاریخ چهارم مرداد ماه و تنها ۱۰ روز مانده به پایان دولت دوازدهم، اعلام شده است.پیوست این بخشنامه و شرایط استخدام رسمی این گروه را در تصویر زیر ببینید:

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ۱۴:۰۰
یعنی کسانیکه زحمت کشیدن ودود چراغ خوردن وباسواد مددرک گرفتن گور جدو ابعادشان معنی عدالت وبرابری اینه کشور هرت ایران (375395)
۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ۱۶:۲۵
دکتر مملکت ، بعد از بیست سال قراردادی ، ابدارچی ان دکتر ، رسمی ۔ عجب عدالتی یا امیر المومنین ۔۔۔۔ (375403)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها