به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۲۸۵۹۴۴

یوفا تسلیم نشد؛ جنگ با سوپرلیگ در دیوان عدالت

گروه ورزشی: یوفا تسلیم حکم دادگاه مادریدی نخواهد شد و امیدوار است تا در دیوان عدالت اتحادیه اروپا بتواند باشگاه های سوپرلیگی را نقره داغ کند.
یوفا تسلیم نشد؛ جنگ با سوپرلیگ در دیوان عدالت
 بعد از منتفی شدن پروژه سوپرلیگ بود که یوفا تهدید کرد تیم های حاضر در این برنامه را جریمه خواهد کرد، اما دو روز پیش دادگاه شماره 17 مادرید از یوفا خواست تا اقدامات قانونی علیه باشگاه های موسس سوپرلیگ را متوقف کند. سه باشگاه یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید نیز با صدور بیانیه ای قصد خود را برای ادامه پروژه سوپرلیگ اعلام کرده و از اینکه جریمه نمی شوند نیز ابراز خرسندی کرده اند.
 


در این بیانیه آمده بود:« ما وظیفه داریم چالش های پیش روی دنیای فوتبال را برطرف کنیم. یوفا به صورت انحصاری مالک و مدیر مسابقات فوتبال در اروپا بوده و همانطور که بارها ثابت شده، این شرایط انحصاری با منافع ورزش فوتبال و حفظ تعادل در آن در تضاد بوده و آسیب زننده است. بخش کنترل مالی به طور دقیق اعمال نشده و باشگاه‌ های اروپایی حق دارند اداره مسابقات را خود در دست بگیرند.»
 

 
امروز اما نشریه تایمز ادعا کرد که یوفا به این حکم پایبند نخواهد ماند و پرونده را به دیوان عدالت اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ برده و امیدوار است که در نهایت بتواند سوپرلیگی ها را نقره داغ کند. به این ترتیب خوشحالی رئال، بارسا و یوونتوس دوام زیادی نداشت و اکنون باید منتظر حکم دیوان عدالت ماند.
برچسب ها: سوپرلیگ اروپا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها