کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ترین‌های نیم فصل دوم لیگ بیستم

11 مرداد 1400 ساعت 17:41

گروه ورزشی:‌ سپاهان به علت تفاضل گل بهتر، عنوان نخست نیم فصل دوم لیگ برتر را به دست آورد.


با اتمام لیگ بیستم و با تفکیک امتیازات نیم فصل اول و دوم، نساجی بهترین تیم از حیث پیشرفت محسوب می شود. آن ها در نیم فصل اول در رتبه پانزدهم، در نیم فصل دوم در رتبه چهارم و در مجموع در رتبه دوازدهم به کار خود پایان دادند.
نکته جالب توجه، عملکرد بهتر سپاهان نسبت به پرسپولیس در نیم فصل دوم است. آن ها با وجود کسب امتیاز و گل خورده برابر با قهرمان لیگ در نیم‌فصل دوم، از حیث گل زده وضعیت بهتری داشتند و علت اصلی ناکامی شاگردان نویدکیا عملکرد بی ثبات خط دفاعی این تیم بود. سپاهان در نیم فصل اول ۱۸ گل و در نیم فصل دوم ۶ گل دریافت کرد.
با وجود انتقادات از تراکتور، این تیم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشت و در رتبه چهارم قرار گرفت. سرخپوشان تبریزی در نیم فصل اول هفتم شدند اما با کسب رتبه پنجم نیم فصل دوم، در مجموع به رتبه چهارم دست یافتند.
بیشترین سقوط در جدول به صنعت نفت آبادان تعلیق می گیرد. آبادانی ها در نیم فصل اول پنجم شدند اما در نیم فصل دوم با سقوطی آزاد تا رتبه سیزدهم پیش رفتند و در مجموع دهم شدند.
در یک نگاه کلی، سپاهان، پرسپولیس، استقلال، تراکتور، گل گهر، پیکان، پدیده، نساجی و ذوب آهن تیم هایی بودند که در نیم فصل دوم پیشرفت کردند و امتیازات بیشتری را به دست آوردند.
جدول تفکیکی نیم فصل اول و دوم لیگ برتر به این شرح است:


کد مطلب: 285975

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/285975/ترین-های-نیم-فصل-دوم-لیگ-بیستم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir