به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۱ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۲۸۵۹۸۵

بعد از زدن واکسن ماسک را کنار نگذارید

بعد از زدن واکسن ماسک را کنار نگذارید
گروه علمی:یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: بعد از زدن واکسن نباید ماسک را کنار گذاشت.منصور علیمردانی با اشاره به انجام واکسیناسیون کرونا در کشور، اظهار کرد: سوءبرداشت‌هایی در زمینه واکسن وجود دارد با این مضمون که افرادی که واکسن می‌زنند دیگر مبتلا به کرونا نمی‌شوند.
 
وی با بیان اینکه این سوءبرداشت درباره واکسن غلط است، اضافه کرد: این باور غلط در حالی در بین برخی از افراد جامعه که واکسن زده‌اند وجود دارد که واکسن کرونا حفاظت فردی نبوده، بلکه واکسن حفاظت اجتماعی است.
این مسئول با بیان اینکه قطع زنجیره انتقال کرونا در گرو این است که تعداد زیادی از جمعیت کشور در مقابل این بیماری واکسینه شوند، تصریح کرد: تنها در این صورت است که ما دیگر مبتلا به کرونا نخواهیم شد.

این متخصص بیماری‌های عفونی با توضیح این مطلب که ۲۰ درصد از کسانی که واکسن زده‌اند به صورت کلی می‌توانند مبتلا به کرونا شوند، خاطرنشان کرد: این موضوع به همه افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده‌اند گوشزد می‌کند که اگر واکسن این بیماری را تزریق کردیم باید شستن دست، زدن ماسک و رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی را کماکان مورد توجه جدی در زندگی‌مان قرار دهیم تا خود و اطرفیان‌مان به این بیماری مبتلا نشویم.
 
 
برچسب ها: واکسن کرونا ماسک
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها