کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سامورایی‌ها مقابل والیبال برزیل زانو زدند

12 مرداد 1400 ساعت 11:46


گروه ورزشی: تیم ملی والیبال ژاپن مقابل ژاپن شکست خورد و از بازی های المپیک حذف شد.به گزارش ایسنا، دیدار مرحله یک چهارم نهایی بازی های المپیک والیبال برگزار شد و در مهمترین رقابت های ژاپن میزبان به مصاف برزیل مدعی رفت.  تیم ملی والیبال ژاپن که با شکست ایران در این مرحله حضور پیدا کرده بود با شکست سنگین ۳ بر صفر مقابل برزیل از این رقابت ها کنار رفت. این دیدار که در سه ست دنبال می شد به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۰ به سود برزیل قدرتمند به پایان رسید.  
 

در پایان این بازی، ایشیکاوا ستاره میدان بود و توانست با کسب ۱۷ امتیاز، ارزشمندترین بازیکن زمین نام بگیرد. درخشش این ستاره ژاپنی کافی نبود و برزیل مدعی موفق شد میزبان المپیک را با نتیجه سنگین شکست دهد.  
در دیگر بازی های برگزار شده در این مرحله، تیم ملی والیبال کانادا به مصاف روسیه رفت. روسیه در یک بازی یک طرف توانست با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. سه ست این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۳۰ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۲۲ به سود روسیه پایان یافت.با این تفاسیر دو تیم روسیه و برزیل موفق شدند به جمع چهار تیم برتر پایانی راه پیدا کنند و باید این دو تیم پنج شنبه ۱۴ مرداد ماه برای فینالیست شدن با یک دیگر به رقابت بپردازند.

برنامه یک چهارم نهایی والیبال المپیک:
*سه شنبه ۱۲ مردادماه
ایتالیا- آرژانتین (ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران)
لهستان - فرانسه (ساعت ۱۷ به وقت ایران)


کد مطلب: 286079

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/286079/سامورایی-ها-مقابل-والیبال-برزیل-زانو-زدند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir