به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۹ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : ۲۸۶۰۹
نتايج هفته بيست و دوم ليگ برتر انگليس

برتری‌صدرنشینان در حضور ۶۸دقیقه‌ای‌دژاگه

گروه ورزشی: تیم فوتبال فولام در شبی که هافبک ایرانی‌اش را ۶۸ دقیقه در ترکیب خود داشت، مقابل آرسنال تن به شکست داد آرسنال با این پیروزی جايگاه خود در صدر جدول رده‌بندي ليگ برتر جزيره را مستحکم کرد.
برتری‌صدرنشینان در حضور ۶۸دقیقه‌ای‌دژاگه
هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) با انجام 5 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های آرسنال، منچسترسیتی، نیوکاسل، نوریچ‌سیتی و کریستال‌پالاس مقابل رقبای خود به برتری رسیدند. در یکی از این دیدارها تیم فوتبال آرسنال در ورزشگاه امارات شهر لندن پذیرای فولام بود که این بازی در نهایت با برتری 2 بر صفر توپچی‌های لندن به اتمام رسید. هر 2 گل آرسنال در این بازی توسط سانتی‌ کاسورلا به ثمر رسید. هافبک اسپانیایی آرسنال در دقایق 57 و 62 برای تیم آرسن ونگر موفق به گلزنی شد.

اشکان دژاگه، هافبک تیم ملی کشورمان هم که در این دیدار به تشخیص رنه مولستین در ترکیب اصلی به میدان رفت، پس از 68 دقیقه از آغاز بازی جای خود را به درن بنت، هم‌تیمی‌اش داد. با توجه به نتیجه به دست‌آمده شاگردان آرسن ونگر 51 امتیازی شدند و صدرنشینی خود را در لیگ برتر انگلیس استحکام بخشیدند. فولام هم با این شکست 19 امتیازی باقی ماند و به مکان هفدهم جدول 20 تیمی لیگ برتر سقوط کرد.

در بازی مهم دیگر منچسترسیتی که در ورزشگاه اتحاد پذیرای کاردیف‌سیتی بود با نتیجه 4 بر 2 بر میهمان خود چیره شد. شاگردان مانوئل پیگرینی در این بازی توسط ادین ژکو بوسنیایی (14)، خسوس ناواس (33)، یحیی توره (76) و سرخیو آگوئرو آرژانتینی (79) به گل رسیدند. گل‌های کاردیف را هم کریگ نون (29) و فریز کمپبل (90) به ثمر رساندند. آبی‌های منچستر با این برد 50 امتیازی شدند تا همچنان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده آرسنال صدرنشین باشند.

در سایر دیدارهای برگزار شده هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:
کریستال‌پالاس یک ------------------------------- استوک‌سیتی صفر
نوریچ‌سیتی یک ------------------------------------ هال‌سیتی صفر
وستهام یک --------------------------------------- نیوکاسل 3