به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۲۸۶۰۹۴

جزییات تازه از جشنواره تک‌نوازان دف

جزییات تازه از جشنواره تک‌نوازان دف
گروه فرهنگی:دبیر هشتمین جشنواره سراسری تک نوازان دف با اشاره به پیک جدید شیوع بیماری کووید از به تعویق افتادن بخش رقابتی این رویداد خبر داد.مهدی غلامی نوازنده و دبیر هشتمین جشنواره سراسری تک‌نوازان دف با اشاره به نحوه برگزاری بخش رقابتی این رویداد بیان کرد: با توجه به پیک جدید شیوع بیماری کووید ۱۹ و شرایط خطرناکی که در اغلب شهرهای کشور حاکم است تصمیم گرفتیم تا با هدف حفظ سلامتی هنرمندان شرکت‌کننده، اعضای محترم هیات انتخاب و داوران و البته همراهی با کادر درمان که طی هفته‌های اخیر به شدت درگیر رسیدگی به بیماران هستند، تاریخ برگزاری بخش رقابتی جشنواره را به زمان دیگری موکول کنیم.

وی ادامه داد: با مساعدت مدیریت فرهنگسرای بهمن، همراهی ستاد برگزاری جشنواره و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مرحله رقابتی و اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری تک‌نوازان دف به بعد از ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر و در هفته وحدت موکول خواهد شد. این در حالی است که ما تا روز بیست و پنجم مرداد ماه آثار را بررسی و روزهای بیست و ششم و بیست و هفتم مرداد نیز اسامی هنرمندان و آثار راه یافته به بخش نهایی جشنواره را معرفی خواهیم کرد.

دبیر هشتمین جشنواره سراسری تک‌نوازان دف در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: تاکنون بالغ بر ۵۰۰ اثر از هنرمندان ایران و هشت کشور دیگر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که امیدوارم بعد از پایان ایام محرم و صفر که جشنواره را برگزار می‌کنیم این فرصت را داشته باشیم که شرایط حضور هنرمندان خارجی در جشنواره را نیز محیا کنیم که این به طور حتم بستگی به شرایط کرونا و امکانات دارد که قطعاً می‌تواند در گسترده‌تر شدن برگزاری یک رویداد مهم موسیقایی کمک کند.

غلامی در پایان گفتگو ضمن قدردانی از پرسنل فرهنگسرای بهمن برای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره سراسری تک‌نوازان دف تاکید کرد هرگونه تغییر و تصمیم‌گیری تازه در نحوه برگزاری جشنواره از طریق خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی کشور به اطلاع علاقه‌مندان و هنردوستان می‌رسد.فرید یداللهی، رضا دربندی، نبیل یوسف شریداوی، زانیار حسامی، مهدی غلامی اعضای هیات داوران، حسن آزاده فر، بهروز قهاری، نیما حدادی اعضای هیات انتخاب و آیدا امیری مقدم دبیر مسئول دبیرخانه اعضای ستاد اجرایی هشتمین جشنواره سراسری تک‌نوازان دف را تشکیل می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها