به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۲۸۶۱۰۴

فعالیت کارخانه ای در هند دوباره رونق گرفته است

فعالیت کارخانه ای در هند دوباره رونق گرفته است
گروه اقتصادی: تولید در هند با سرعت بالایی افزایش یافته، کسب و کارهای جدید رونق گرفته و محدودیت‌های کرونایی در برخی مناطق برداشته شده‌اند.بخش تولید کارخانه ای در هند در ماه جولای رونق گرفته است و کسب و کارهای محلی توانسته‌اند برای اولین بار از آغاز همه‌گیری کرونا فرصت‌های شغلی جدید ارائه بدهند. تقاضای بالای داخلی و خارجی عامل این توسعه بوده است.
 
طبق اطلاعات آی اچ اس مارکت، شاخص مدیران خرید تولید برای این بخش در ماه جولای تا 55.3 بالا رفته درحالی که در ماه قبل برابر با 48.1 بود. این رقم بالاتر از سطح 50 که جدا کننده رشد از رکود است، قرار دارد.
طبق گفته پلیانا دی لیما، یکی از اقتصاددان‌های ارشد آی اچ اس مارکت، تولید در هند با سرعت بالایی افزایش یافته و حدود یک سوم شرکت ها گزارش افزایش ماهانه تولید را داده‌اند. ‏کسب و کارهای جدید رونق گرفته و محدودیت‌های کرونایی در برخی مناطق برداشته شده‌اند.

هند در ماه‌های آوریل و مه با موج سهمگین همه‌گیری کرونا مواجه شده بود ولی به دنبال فروکش کردن این موج، مقامات هندی برخی از محدودیت‌های کرونایی را برداشته‌اند.بازگشایی اقتصاد هند باعث بالا رفتن تقاضا و فروش و در نهایت توسعه تولید شده است. این در حالی است که هنوز هم روزانه 40 هزار نفر به کووید 19 مبتلا می‌شوند و تعداد کل مبتلایان در هند به حدود 31.6 میلیون نفر رسیده است.

تعداد سفارش‌های جدید صادرات با بیشترین سرعت از ماه آوریل افزایش یافته و اشتغال هم برای اولین‌بار از مارس 2020 رشد کرده است. با وجود این، سرعت استخدام در ماه جولای بسیار آهسته بوده که نشان می‌دهد بحران اشتغال همچنان به قوت خود باقی است.علیرغم هزینه بالاتر مواد اولیه، تولید افزایش قیمت چندانی نداشته است که نشان می‌دهد شرکت ها بار اضافی هزینه‌ها را خودشان بر دوش گرفته‌اند تا فروش افزایش یافته و رقابتی باقی بمانند.
برچسب ها: اقتصاد هند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها