کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال

فارس , 12 مرداد 1400 ساعت 13:11


گروه ورزشی: معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی به باشگاه استقلال لیست داده و آن را بعد از بازی های جام حذفی اعلام می‌کنیم. ناصر فریادشیران درباره میزان آمادگی تیم استقلال قبل از بازی با گل‌گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: تمام عوامل باشگاه، کادرفنی، بازیکنان، هیات مدیره، مدیرعامل و هواداران هم‌قسم شده‌ایم این فصل یک جام داشته باشیم و افتخاری دیگر به افتخارات باشگاه استقلال اضافه کنیم.

او درمورد شرایط تمدید قرارداد بازیکنان استقلال  عنوان کرد: تک تک بازیکنان مشغول آمدن به باشگاه هستند و با آنها مذاکره می‌کنیم تا بتوانیم طبق لیستی که فرهاد مجیدی داده با همه بازیکنان قرارداد بسته و شرایط خوبی برای فصل آینده ایجاد کنیم.معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره اینکه آیا تاکنون برای تمدید قرارداد با بازیکنی به نتیجه رسیده‌اند، گفت: فرهاد مجیدی لیست داده اما اجازه بدهید پس از بازی جام حذفی اسامی لیست تمدیدی‌ها را اعلام کنیم.

فریادشیران در خصوص اینکه آیا این مذاکرات مثبت بوده، عنوان کرد: همه چیز مثبت است.او درباره خواسته‌های فرهاد مجیدی در جلسه چند روز قبل با مدیران استقلال عنوان کرد: او لیست نفرات تمدیدی را ارائه داد و همچنین درباره پرداختی‌ها صحبت کردیم. همانگونه که مددی در یکی از برنامه های تلویزیونی اعلام کرد، میانگین 65 درصد به بازیکنان پرداختی داشته‌ایم. تمام تلاش اعضای هیأت مدیره،  مدیرعامل باشگاه و شرکت های‌وب بر این است پرداختی‌ها بیشتر شود تا خیال کادرفنی و بازیکنان برای فصل آینده راحت‌تر باشد.معاون باشگاه استقلال درمورد آخرین وضعیت آکادمی این باشگاه توضیح داد: محمدرضا مهران‌پور مدیر آکادمی است و تمرینات تیم‌ها را پیگیری می‌کند. نزدیک 70 تا 80 درصد تیم‌های پایه بسته شده‌ و در ورزشگاه امام رضا(ع) که در اختیار آکادمی استقلال است، تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

فریادشیران در خصوص اینکه آیا مجیدی لیست بازیکنان ورودی به استقلال را هم ارائه کرده توضیح داد: قاعدتا لیست داده اما این لیست را پس از بازی‌های جام حذفی اعلام می‌کنیم.او درباره آیا از پرسپولیس هم بازیکنی جذب خواهند کرد، پاسخ داد: اجازه بدهید پس از دیدار جام حذفی با توجه به لیستی که مجیدی داده فهرست بازیکنان ورودی را اعلام خواهیم کرد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره اینکه آیا بودجه جدیدی به این باشگاه تزریق شده عنوان کرد: همه باشگاه‌ها دچار مشکلات مالی هستند. یک قانون سبب شد خیلی از باشگاه‌ها متضرر شوند. تیم نفت تهران با سابقه 55 ساله به خاطر لجاجت زنگنه وزیر نفت نابود شد و این قانون باید تغییر کند. اگر باشگاه ها دولتی هستند همه باید تابع قوانین باشند. الان شنیده‌ام باشگاههایی هستند که مبلغی را با بازیکن قرارداد بسته و خارج از قرارداد و عرف به او مبلغی دیگر را حتی به دلار پرداخت می‌کنند. چند باشگاه هم بیشتر نیستند.

فریادشیران ادامه داد: باشگاه‌های دولتی مثل استقلال، پرسپولیس و دیگران چنین مشکلاتی دارند. رقابت، عقد قرارداد با بازیکنان نابرابر است و باید این مشکل قانونی حل شود. قانون باید برای همه باشگاه‌ها رعایت شود نه فقط باشگاه‌های پرطرفدار. این باشگاه‌ها به دلیل ورود نهادهای نظارتی نمی‌توانند خواسته بازیکنان و کادرفنی را برآورده کنند.

او در خصوص اینکه آیا این باشگاه با مبالغ خارج از عرفی که برخی بازیکنان مطرح می‌کنند، کنار می‌آید توضیح داد: نمی‌توانیم چنین کاری را انجام دهیم زیرا باشگاه دولتی هستیم. از بازرسان کل کشور و نمایندگان مجلس می‌ خواهم که قانون را درست کنند. چندین سال است که باشگاه استقلال نمی‌تواند حتی یک ریال از منابع دولتی استفاده کند و اگر این کار را انجام دهد خلاف کرده است اما رقابت برابر نیست.

معاون اجرایی باشگاه استقلال افزود:‌در سالهای قبل و در زمان ریاست عزیز محمدی در سازمان لیگ قراردادها یک چیز نوشته می‌شد اما چیز دیگری به بازیکنان پرداخت می‌شد. آپشن‌های مختلفی برای بازیکن لحاظ می‌کردند این عدالت وجود ندارد و درخواست می‌کنیم این عدالت برقرار شود. اگر دولتی هستیم همه باشگاه‌ها باید تابع قوانین دولتی باشند و اگر چنین حالتی وجود ندارد اجازه بدهند باشگاه از منابع دیگری تأمین منابع مالی کند تا بتواند بازیکنان باکیفیتی را جذب کند.

فریادشیران خاطرنشان کرد: مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره استقلال در حال مذاکره با صندوق کارآفرینی امید که زیر نظر نهاد ریاست جمهوری است هستند و قرار شده فروشگاه‌های زنجیره‌ای آبی در کل کشور راه‌اندازی شود. خبر خیلی خوبی هم برای پیشکسوتان دارم. این صندوق با معرفی‌نامه‌ای که پیشکوستان از باشگاه می‌گیرند، برای آنهایی که می‌خواهند در این فروشگاه‌ها فعالیتی داشته باشند تسهیلاتی در نظر می‌گیرد. می‌توانند برای راه‌اندازی فروشگاه آبی وام 400 میلیونی با سود 4 درصد  بگیرند. اگر این قرارداد امضا شود بودجه خیلی خوبی هم به مرور به باشگاه تزریق خواهد شد.

او در گفت و گو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران ادامه داد: از تمام رسانه‌ها که در یک سال گذشته و در این شرایط کرونایی زحمت کشیدند، باشگاه‌های دیگر، داوران، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، مهدی، نبی، قنبرزاده،‌ بهمنی و سایر عزیزانی که در برگزاری لیگ کمک کردند، تشکر می‌کنم. همچنین از هواداران استقلال که همچنان از باشگاه  خود حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم.


کد مطلب: 286113

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/286113/آخرین-وضعیت-نقل-انتقالات-استقلال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir