به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۲۸۶۱۳۴

محصول تازه گوگل با پردازنده جدید در راه است

محصول تازه گوگل با پردازنده جدید در راه است
گروه فناوری:گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو دارای پردازنده جدید Tensor هستند که در پاییز امسال راه اندازی می‌شوند.شرکت گوگل پیکسل امروز قابلیت‌های گوشی‌های جدید Pixel ۶ و Pixel ۶ Pro را فاش کرد. مهمترین ویژگی‌های این دو گوشی پردازنده، سیستم دوربین و طراحی جدید است.براساس گزارش‌ها گوشی‌های جدید گوگل پیکسل از پردازنده جدید Tensor گوگل استفاده می‌کنند. این شرکت ادعا کرد پیکسل ۶ سریع‌ترین، هوشمندترین و امن‌ترین گوشی گوگل پیکسل خواهد بود.

شایان ذکر است، یکی از ویژگی‌های بارز این تراشه، هوش مصنوعی و قابلیت یادگیری ماشینی آن است که به نظر می‌رسد از آنچه گوگل قبلاً در گوشی‌های خود داشته فراتر رفته است. در واقع، به گفته گوگل، این دلیل اصلی سرمایه گذاری شرکت در طراحی تراشه خود بوده است، به طوری که می‌تواند ویژگی‌های AI و ML خود را به گونه‌ای پیاده سازی کند که با قطعات خارج از قفسه نمی‌تواند.

با خصوصیات دو گوشی جدید گوگل پیکسل بیشتر آشنا شوید.
گفته شده برخی از ویژگی‌های هوشمند، در دوربین‌های این دو گوشی جدید استفاده می‌شود. هر دو گوشی دارای دوربین‌های عریض و فوق عریض یکسانی هستند، اما با این تفاوت که پیکسل ۶ پرو دارای تله ۴ تایی نیز خواهد بود. افزون براین، پیش بینی می‌شود گوشی‌های جدید پیکسل ضبط ویدئوی خود را ارتقا داده اند که این امر باعث می‌شود ویدئویی که ضبط می‌کنند از آیفون ۱۲ پرومکس نیز بهتر کند.

گفتنی است؛ گوگل پیکسل‌های جدید ۶ دارای صفحه نمایش ۹۰ هرتزی و گوگل پیکسل پرو ۶ صفحه نمایش خمیده ۱۲۰ هرتزی هستند. پیش بینی می‌شود این دو گوشی ازیک دوربین پانچ استفاده کنند. براساس گزارش‌ها پیکسل ۶ دارای یک قاب فلزی مات با شیشه و پیکسل ۶ پرو دارای قاب فلزی براق و شیشه در پشت هستند. هر دو گوشی در سه رنگ عرضه می‌شوند که برخی از آن‌ها ظاهرا دو رنگ دارد. همچنین انتظار می‌رود سیستم عامل دو گوشی جدید، اندروید ۱۲ باشد. شایان ذکر است احتمال می‌رود دو گوشی جدید گوگل پیکسل در اواخر پاییز امسال به بازار عرضه شوند.
برچسب ها: گوشی هوشمند
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها