کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نگرانی پاری‌سن‌ژرمن از وضعیت نیمار

12 مرداد 1400 ساعت 14:31


گروه ورزشی: شیوه لذت بردن نیمار از تعطیلات تابستانی‌اش پس از فراغت از مسابقات کوپا آمه‌ریکا کمی اعضای کادر فنی پاری‌سن‌ژرمن را نگران کرده است. سه هفته پس از پایان رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا جایی که در فینال آن به آرژانتین باخت، نیمار هنوز مشغول سپری کردن تعطیلات تابستانی خود است و هنوز به تمرینات پاری‌سن‌ژرمن برنگشته است.
 

در این مدت اما ظاهراً نیمار توجه چندانی هم به رژیم غذایی خود نداشته و در تصاویری که از او در تعطیلات تابستانی‌اش منتشر شده، مشخص است که ستاره برزیلی دچار اضافه وزن محسوسی شده است.با توجه به اینکه نیمار به سبب حضور در کوپا آمه‌ریکا دیرتر به تمرینات پاری‌سن‌ژرمن ملحق می‌شود، مدت زمانی که او برای کسب آمادگی جهت همراهی پاری‌سن‌ژرمن در فصل جدید لوشامپیونه دارد بسیار کم است. فصل جدید لوشامپیونه از روز جمعه هفته آینده آغاز می‌شود و پاری‌سن‌ژرمنی که در اولین بازی رسمی خود در این فصل بدون حضور نیمار، امباپه و چند ملی‌پوش دیگرش در سوپرجام مغلوب لیل شد، میهمان تیم ترویه خواهد بود. با این حال با وضعیت فعلی که نیمار دارد بعید به نظر می‌رسد که او بتواند خودش را برای حضور در آن بازی آماده کند.

مقایسه وضعیت جسمانی نیمار 29 ساله در تعطیلات تابستانی با وضعیت بازیکنان همسن و سال خودش - از جمله هم‌تیمی او مارکو وراتی که اتفاقاً در همین تعطیلات هم با او عکس گرفته است - پس از سپری کردن تعطیلات که روی فرم مانده‌اند، سبب شده که طرفداران PSG در فضای مجازی به ستاره سابق بارسلونا ایراد بگیرند. با این وضعیت مشخص نیست که چه مدت طول خواهد کشید که مائوریسیو پوچتینو بتواند از نیمار در ترکیب تیمش برای فصل جدید استفاده کند.


کد مطلب: 286151

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/286151/نگرانی-پاری-سن-ژرمن-وضعیت-نیمار

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir