کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرار راننده بی‌احتیاط پس از زیرگرفتن پاکبان

روزنامه همشهری , 12 مرداد 1400 ساعت 14:33


گروه حوادث: پلیس در تعقیب راننده‌ای است که پس از زیر گرفتن پاکبانی که در خیابان مشغول انجام وظیفه بود گریخت.ساعت 2بامداد روز دوشنبه 11مرداد یکی از پاکبانان مشهد به نام محمد اسدی در مسیر شرق به غرب بلوار ملک‌آباد مشهد، در خط بی‌آرتی مشغول کار بود که ناگهان یک خودروی پراید به‌شدت با او برخورد کرد. شدت این حادثه به حدی بود که پاکبان وظیفه شناس چند متر آن طرف‌تر پرتاب شد و راننده بی‌احتیاط در اقدامی ناجوانمردانه از محل حادثه فرار کرد. به‌دنبال این حادثه پیکر نیمه‌جان این پاکبان به بیمارستان منتقل شد اما او به‌دلیل شدت جراحات وارده جانش را از دست داد.

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، در این‌باره گفت: محمد اسدی، پاکبان وظیفه‌شناس متولد۱۳۶۷، ساکن شهرک شیرین مشهد بود. او حدود ۷سال سابقه خدمت‌رسانی در شهرداری مشهد داشت و تنها فرزند پسر خانواده‌ای روستایی با وضعیت اقتصادی ضعیف بود. وی ادامه داد: این پاکبان که به تازگی نامزد کرده بود قرار بود هفته آینده زندگی مشترکش را آغاز کند که این حادثه خانواده او را عزادار کرد.

به‌دنبال این حادثه چندین گروه از مأموران پلیس مشهد تحقیقات خود را برای شناسایی راننده فراری آغاز کرده‌اند و امیدوارند به‌زودی او را دستگیر کنند.در همین حال محمدرضا کلائی، شهردار مشهد در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت: محمد اسدی کاور شبرنگ پوشیده بود، چراغ پیشانی و دور سر، روی سر او نصب شده بود، کلاه ایمنی بر سر داشت و نکات ایمنی را رعایت کرده بود. واقعا متوجه نمی‌شوم آن راننده که بویی از انسانیت نبرده بود با چه سرعتی آن هم در لاین بی‌آرتی حرکت می‌کرد که چنین فاجعه‌ای رخ داده است. از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک با همکاری نیروی انتظامی راننده خاطی را شناسایی کردیم، اما فایده آن چیست؟درخواست داریم کمی به فکر باشیم و به یکدیگر تذکر دهیم تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد. همکاران ما که شهر را اینگونه پاکیزه و تمیز می‌کنند، حقشان نیست که دو سه روز مانده به عروسی جان‌شان را از دست بدهند.


کد مطلب: 286152

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/286152/فرار-راننده-بی-احتیاط-زیرگرفتن-پاکبان

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir