کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازگشت بایلز به آغوش ژیمناستیک با مدال برنز

12 مرداد 1400 ساعت 15:13

گروه ورزشی: سیمون بایلز، ژیمناست قهرمان جهان آمریکایی، پس از کناره‌گیری از چندین فینال المپیک به دلیل مشکلات سلامت روان، در فینال چوب موازنه مدال برنز را برد.


سیمون بایلز با یک مدال برنز به ژیمناستیک بازگشت! این ژیمناست آمریکایی پس از چنچن گوان و تانگ شیجینگ از چین در فینال چوب موازنه سوم شد و هفتمین مدال المپیک خود را به مجموعه مدال هایش اضافه کرد. این مدال برنز پس از کناره گیری غافلگیرانه او در فینال تیمی به دلیل خستگی روحی و مشکلات روان، موفقیتی بزرگ محسوب می شود. سوپراستار ژیمناستیک آمریکایی یک هفته پس از آنکه خود را از چند مسابقه خارج کرد تا بر سلامت روانی خود تمرکز کند، امروز به مدال برنز چوب موازنه رسید.
  
با این مدال بایلز هفتمین مدال المپیک حرفه ای خود را به دست آورد و در بیشترین تعداد مدال المپیک در ژیمناستیک توسط یک آمریکایی با شانن میلر برابر شد. او در برابر حاضران در سالن از جمله توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک، نسخه ای کمی شسته رفته تر از روتین معمول خود را اجرا کرد. بایلز  با این نمایش توانست امتیاز 14000 را کسب کند و این امتیاز برای کسب رده سوم پس از گوان چنچن دارنده مدال طلا (14.633) و تانگ شیجینگ برنده مدال نقره (14.233) کافی بود.


کد مطلب: 286168

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/286168/بازگشت-بایلز-آغوش-ژیمناستیک-مدال-برنز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir