به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۲ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۲۸۶۱۸۹

تاثیر شستشوی منظم مبلمان در افزایش عمر آن

گروه کسب و کار: استفاده از خدمات شرکت های مبل شویی سبب افزایش طول عمر مبلمان خواهد شد چرا که این شرکت ها لکه ها و آلودگی ها را با کمک پاک کننده های طبیعی به وسیله دستگاه های پیشرفته ای با کمترین میزان آسیب پذیری از مبلمان پاک خواهند کرد. شستشوی نادرست مبل موجب خرابی فرم، رویه و ... مبل خواهد شد.
شست و شوی مبل در گذشته چگونه بوده است؟
مبل شویی چه خدماتی انجام می دهد؟ آیا تا الان شما عزیزان از خدمات و سرویس مبل شویی استفاده نموده‌اید؟ بهترین و در عین حال معتبرترین مبل شویی جنوب و شمال تهران کدام است؟ چنانچه شما بزرگواران در مناطق شمالی و جنوبی تهران زندگی می کنید و به خدمات شست و شو همچنین ترمیم مبل نیازمند هستید به آسانی می توانید از خدمات ویژه ی ما درwww.pasha-carpet.com  بهره مند گردید.
همانطور که میدانید در طی سالیان گذشته، مبل ها به صورت دستی شسته می شدند ( با استفاده از تاید، صابون رختشویی، آب، فرچه یا با طی آبکشی این کار را انجام می دادند. از معایب این روش شستشو، می توان به خراب شدن مبل، زمان بر بودن، از دست دادن فرم اولیه مبل، هدر رفتن مقدار فراوانی آب، خستگی و ... اشاره کرد.



اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی با کمک دستگاه های مدرن و جدیدی که ساخته شده اند، به صورت تمام اتوماتیکی سبب شده تا کار شست و شوی مبل ها را راحت تر کند و تا حد بسیاری به عمل شستن سرعت ببخشد.
مبل شویی

 استفاده از دستگاه های مبل شویی
استفاده از دستگاه های شوینده خانگی سبب شده تا این روزها سرویس های خدماتی نظافتی، با بهترین نحو ممکن کار خود را انجام دهند. خدمات شست و شوی مبل  با دستگاه مبل شویی انجام می گردد. بهترین مبل شویی، خدمات با کیفیت و خوبی ارائه می دهد. مبلمان جزو کالاهای گران قیمت منزل به شمار می آید. چنانچه در نگهداری از آن بکوشید، می توانید برای سالیان طولانی زیبایی و دوام خود را حفظ نماید.
نکته ی قابل توجهی که در رابطه با این موضوع لازم است بدانید اینکه اگر تمیز کردن یا شست و شوی مبل با روش های نادرست و غیر اصولی انجام گردد به راحتی می تواند به مبلمان ( رویه، اسکلت یا اسفنج) آسیب بزند و فرم اولیه ی خود را به راحتی از دست بدهد.

تاثیر شستشوی منظم مبلمان در افزایش طول عمر آن
استفاده از خدمات مبل شویی به افزایش طول عمر مبلمان بسیار کمک خواهد کرد. ما برای خرید مبلمان خود هزینه زیادی صرف می کنیم پس طبیعی است که انتظار داشته باشیم  که مدت زیادی از آنها استفاده کنیم. لازم است هر چند وقت یکبار برای افزایش طول عمر مبلمان خود، مبل های خود را نظافت کنیم.
توصیه میکنیم نظافت مبلمان را بر عهده نیروی متخصص بسپارید تا مبلمان آسیبی نبیند. اگر از نظافت مبلمان غافل شوید گرد و غبار و لکه ها به مرور سبب پوسیدگی پارچه آن خواهد شد. خدمات مبل شویی جهت پاک کردن لکه ها و شستن مبلمان از پاک کننده های مناسب، با کیفیت و  مخصوص استفاده خواهد کرد. نیروی متخصص  بر اساس نوع لکه پاک کننده های حرفه ای را انتخاب می کنند که قدرت پاک کردن قابل توجه ای دارند. تعدادی از لکه ها با استفاده از پاک کننده ای متوسط از بین میروند اما لکه های قوی، پا کننده های قوی آنها را از بین خواهد برد.
پاک کننده های شیمیایی سبب آسیب به بافت پارچه مبلمان خواهند شد و عمر مبلمان را کوتاه می کند. استفاده از پاک کننده طبیعی در مبل شویی سبب می شود آسیب به پارچه مبلمان به حداقل برسد. مبل شویی های معتبری در سطح کشور مشغول فعالیت اند که کار خود را با بهترین کیفیت با کمک نیروی متخصص انجام میدهند. دو شرکت مبل شویی شمال تهران و مبل شویی غرب تهران از نمونه های این شرکت ها می باشند که در هر ساعتی از شبانه روز آماده ارائه خدمت هستند.


مبل شویی در تهران

چه زمانی لازم است مبلمان خود را نظافت کنیم:
مبل شویی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهز به کمک نیروی کاری متبحر کار شستشوی مبلمان را انجام میدهند. اما آیا شما میدانید که چه زمان باید مبلمان خود را نظافت کنید؟
•    * لکه هایی که قابل توجه اند: لکه هایی که شما قادر به پاک کردن آن نیستید یا اینکه برای پاک کردن آن نیاز به یک تمیزکاری کاملا حرفه ای است. یک تمیز کاری حرفه ای توسط شرکت مبل شویی از مبلمان شما محافظت می کند و احتمال به وجود آمدن لکه های زیاد تر را کاهش خواهد داد.
•    * وجود بیماران ریوی در خانه: مبلمان در طول استفاده امکان دارد حاوی ذرات خاک، گرد و غبار و آلودگی هایی که سبب تشدید آلرژی و آسم می شوند، باشد. به همین خاطر لازم است شما در دوره ای یکساله یا چند ماهه اقدام به شستن مبلمان خود به کمک یک شرکت مبل شویی معتبر کنید.
•    * ظاهر کثیف و کسل کننده مبلمان: کثیفی هایی که بر روی مبلمان وجود دارد در دراز مدت سبب می ‌شود بر روی بافت اصلی پارچه و روکش مبلمان اثر گذاشته و آن را پوسیده کند پس لازم است شستشوی مبل خود را انجام دهید.
•    * بوی نامطبوع مبلمان: در اثر گذر زمان ممکن است مبلمان شما دارای بوی نامطبوعی شود و لازم باشد که مبلمان خود را به شکل حرفه ای شستشو داده تا بوی نامطبوع آن را از بین برد. البته شرکت های شستشوی مبلمان برای جلوگیری از قاطی شدن رنگ پارچه مبلمان از ماده ای به نام هیدروکسید سدیم استفاده می کنند که بوی نامطلوب به مدت چند ساعت در فضا ایجاد می کند که جای نگرانی ندارد چرا که برطرف خواهد شد.


مبل شویی تهران

مبل شویی شمال تهرلن
مبل شویی شمال و جنوب تهران با سال ها سابقه ی بسیار درخشان و خوب در زمینه ی شست و شو انواع مبلمان  توسط افراد کاربلد  و حرفه ای با دستگاه های پیشرفته انجام می گیرد. شایان ذکر است بدانید که افراد حاضر در این مجموعه از مهارت بسیار بالایی در حیطه ی ترمیم همچنین شستن مبل ها و ... برخوردار هستند. ناگفته نماند که عمل شست و شوی مبل به وسیله دستگاه های بسیار پیشرفته و روز دنیا انجام می شود . هدف اصلی این مرکز معتبر و با سابقه شست و شو مبل، با بالاترین کیفیت و همچنین جلب رضایت مشتریان می باشد. این مجموعه با سابقه و درخشان برای جلب رضایت بیشتر مشتریان همیشگی و مشتریان تازه، خدمات آنلاین ارائه خواهد داد. به همین علت تیم پاسخگو به صورت ۲4 ساعته آماده پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان هستند. نشانی وب سایت ماwww.pasha-carpet.com  می باشد.
 
برچسب ها: مبل شویی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها