به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۲۸۶۳۲۳

حسن یزدانی و تیلور آمریکایی در فینال بزرگ

حسن یزدانی و تیلور آمریکایی در فینال بزرگ
گروه ورزشی: آزادکار شاخص آمریکا با کسب سومین پیروزی قاطع راهی فینال المپیک توکیو شد تا برای کسب مدال طلا در حساس‌ترین رقابت المپیک مقابل حسن یزدانی به میدان برود.
در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد المپیک توکیو، دیوید تیلور دارنده مدال طلای ۲۰۱۸ جهان از آمریکا و جدی‌ترین رقیب حسن یزدانی در المپیک توکیو، در دیدار نیمه نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم برابر دیپاک پونیا از هند به روی تشک رفت و در مدت زمان ۲ دقیقه ۴۹ ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و با کسب سومین پیروزی قاطع راهی فینال المپیک شد.
به این ترتیب رقابت حساس و دیدنی فینال وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک بعد از ظهر فردا میان حسن یزدانی و دیوید تیلور از آمریکا برگزار می‌شود.
تیلور تاکنون دو مرتبه در رقابت‌های جام جهانی کرمانشاه و مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست موفق به شکست حسن یزدانی شده است و طرفداران کشتی در جهان بی صبرانه منتظر دیدن این رقابت حساس هستند.
تیلور پیش از این در مبارزه نخست مقابل علی شعبان‌اف از بلاروس با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و در دومین مبارزه نیز مقابل مایلس آمینه از سن مارینو با نتیجه ۱۲ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. یزدانی هم در نیمه نهایی ۷ بر یک نایفونوف از روسیه را مغلوب کرد و فینالیست شد.
پیش از این در وزن ۵۷ کیلوگرم زائور اوگویف از روسیه و راوی از هند به فینال رسیدند. اوگویف ۸ بر ۳ رضا اطری را شکست داد تا ملی‌پوش سبک وزن ایران فردا برای مدال برنز به میدان برود.
برچسب ها: المپیک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها