به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۲۸۶۳۶۲

شادی شناگر برزیلی ترند توئیتر شد (عکس)

گروه ورزشی: شناگر برزیلی خوشحالی زاید الوصفی پس از کسب مدال برنز المپیک 2020 کرد.
شادی شناگر برزیلی ترند توئیتر شد (عکس)
مسابقات شنای 50  آزاد المپیک 2020 سه روز پیش برگزار شد و با قهرمانی درسل امریکایی، پدیده بی چون و چرای این دوره از بازی ها به پایان رسید؛ او در این ماده هم توانست رکورد المپیک را با زمان 21:07 به نام خود ثبت کند. بعد این ورزشکار امریکایی، مانائودو از فرانسه دوم شد و فراتوس برزیلی هم به مقام سوم رسید.
برونو براتوس با 32 سال سن و رکورد 21:57 توانست مدال برنز المپیک را مال خود کند؛ این مدال او را به مسن ترین شناگری تبدیل کرد که اولین مدال خود را در بازی های المپیک کسب می کند! این اتفاق و خوشحالی زاید الوصف برونو بود که او را به چهره های مهم در بازی ها تبدیل کرد.
 


شناگر برزیلی پس از پایان مسابقه و اطلاع از کسب مدال برنز، در حالی که از شادی در پوست خود نمی گنجید بوسه ای تاریخی بر تخته استارت خود زد که یکی از ماندگارترین تصاویر المپیک 2020 بود. برونو پس از این جشن ،با ولع خاصی مدال خود را گاز گرفت و ادامه جشن تاریخی اش را با همسرش که در سالن مسابقات حضور داشت برگزار کرد.
 این شادی زیبا و از ته دل، خیلی زود برونو را به ترند توئیتر تبدیل کرد و بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی به تحسین از اراده و عشق بالای این شناگر پرداختند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها