به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ساعت ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۲۸۶۳۶۹

تاریخ عرضه دو گوشی جدیدریلمی در هند لو رفت

تاریخ عرضه دو گوشی جدیدریلمی در هند لو رفت
گروه فناوری: مدیر عامل ریلمی تاریخ معرفی گوشی‌های جدید خود یعنی Realme GT و GT Master Edition برای هند را فاش کرد.مدیرعامل شرکت ریلمی تاریخ معرفی گوشی‌های جدید خود Realme GT و GT Master Edition  در هند را فاش کرد. به گفته مدیر عامل این شرکت دو گوشی جدید شرکت ریلمی در تاریخ ۱۰ اوت به طور رسمی در هند معرفی خواهد شد. همچنین او برخی از قابلیت‌های گوشی جدید خود را به اشتراک گذاشته است. براساس گزارش‌ها گوشی جدید Realme GT در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، آبی و زرد در هند عرضه می‌شود. البته نکته‌ای که وجود دارد این است که گوشی جدید ریلمی همانند نسخه‌های دیگر که در جهان وجود دارد برای هند نیز رونمایی می‌شود.
 
قابلیت‌های دو گوشی جدید ریلمی چیست؟
براساس گزارش‌ها دو گوشی جدید Realme GT و GT Master Edition دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی S-AMOLED FHD+ ۱۲۰Hz هستند. در حالی که گوشی Realme GT از اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۲ گیگابایت رم استفاده می‌کند؛  Master Edition از اسنپدراگون ۷۷۸G و ۸ گیگابایت رم برخوردار است. علاوه بر این، هر دو دستگاه تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌دهند و مانند Realme UI ۲.۰ با سیستم عامل Android ۱۱ به بازار هند می‌آیند.

شایان ذکر است Realme GT و GT Master Edition مجهز به یک دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی (فوق عریض) و ۲ مگاپیکسلی (ماکرو) هستند. گفته شده دوربین اول دارای دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسل بوده،  دوربین دوم دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. افزون بر این دو تلفن همراه هوشمند جدید ریلمی از یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپری و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کنند و از شارژ سریع ۶۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کنند.گفتنی است؛ براساس گزارش‌ها، سری قبلی گوشی‌های شرکت ریلمی مکس وی با صفحه نمایش ۱۲۰ اینچ تولید شده است؛ که از شارژ ۵۰ واتی پشتیبانی کرده و دارای دوربین سه گانه در پشت ۶۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی است.
برچسب ها: گوشی هوشمند
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها