به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب : ۲۸۶۳۷۸

ویژگی‌های مک بوک پروی اپل فاش شد

ویژگی‌های مک بوک پروی اپل فاش شد
گروه فناوری:به تازگی اطلاعات جدیدی از مک بوک پروی شرکت اپل که در پرونده‌های کمیسیون اقتصادی اوراسیا ظاهر شده، به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد این لپ تاپ به تراشه M۱X مجهز است.سال گذشته، اپل چیپست جدید خود را به نام M۱ به عنوان بخشی از برنامه مجموعه پردازنده‌های شرکت (Apple Silicon) و بر اساس معماری ARM، معرفی کرد. پس از آن، این غول فناوری چند دستگاه Mac را با تراشه M۱ عرضه کرده است. از آن زمان به بعد، شایعاتی در مورد مک بوک‌های جدید مجهز به چیپست جدید M۱X منتشر شده است.

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده، مدل‌های جدید مک بوک اپل با تراشه M۱X در پرونده‌های کمیسیون اقتصادی اوراسیا ظاهر شده است. در فهرست Consomac، در ابتدا اطلاعات دو دستگاه با شماره مدل A۲۴۴۲ و A۲۴۸۵ مشاهده شد. قابل توجه است که چندین مدل در لیست وجود دارد، اما اکثر آن‌ها به روز رسانی macOS‌های آینده در فصل پاییز هستند. فقط مدل‌های A۲۴۴۲ و A۲۴۸۵ جدید هستند.

مارک گورمن از بلومبرگ گفته است که شرکت اپل در حال آماده شدن برای رونمایی از دستگاه‌های جدید مک خود با تراشه هوشمند M۱X در ماه‌های آینده است. بلافاصله پس از آن، غول مستقر در کوپرتینو می‌تواند یک مک مینی رده بالا را راه اندازی کند و پس از آن iMac و Mac Pro جدیدی در سال آینده عرضه شود.

ویژگی های مک بوک پرو اپل
انتظار می‌رود مدل‌های آینده لپ تاپ پرو اپل با طراحی کاملاً جدید و دو گزینه صفحه نمایش ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی و حالت مینی LED و دارای طراحی لبه تخت، درگاه شارژ MagSafe و چند پورت دیگر از جمله HDMI و کارت خوان اسلات کارت SD عرضه شوند.اخیراً گزارش شده است که دستگاه‌های جدید مک بوک به طور رسمی در سپتامبر سال جاری معرفی می‌شوند و در ماه اکتبر به فروش می‌رسند. برای اطمینان دقیق، باید منتظر بمانیم و منتظر نشت‌های جدید یا هرگونه اعلامیه از طرف شرکت باشیم.
برچسب ها: اپل
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها