به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : ۲۸۶۳۸۴

کفش‌هایی که روی تشک کشتی جاماند(عکس)

گروه ورزشی: فرانک استابلر آلمانی که در یک دیدار نفسگیر در رده‌بندی به برنز رسید با چشمانی اشک‌بار از دنیای کشتی خداحافظی کرد.
کفش‌هایی که روی تشک کشتی جاماند(عکس)
 فرانک استابلر یکی از کشتی‌گیرانی بود که در وزن 67 کیلوگرم سد راه محمدرضاگرایی شد و در یک بازی نزدیک به کشتی گیر ایران در یک چهارم نهایی باخته بود.
 

 
استابلر که به لطف صعود گرایی به فینال به جدول مسابقات برگشته بود در شانس مجدد مقابل دیگر حریف گرایی مبارزه کرد که در نهایت در یک بازی نزدیک پنج بر چهار کشتی گیر گرجستانی را شکست داد و به مقام سومی رسید و برنز این مسابقات را به گردن آویخت.


 
استابلر در سال ۲۰۱۶ میلادی در المپیک ریو در وزن ۶۶ کیلو حاضر بود که در یک چهارم از کشتی‌گیر صربستانی شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در فینال، به دیدار شانس مجدد رفت. او در اولین مرحله شانس مجدد به اینوئه توموهیرو کشتی‌گیر ژاپنی باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت. اما این کشتی گیر این بار کار نیمه تمام ریو را تمام کرد و از شانسی که به او رو کرده بود نهایت استفاده را برد.
 

 
این ورزشکار آلمانی پس از پیروزی در حالی که روی پاهایش بند نمی‌شد و اشک شوق می‌ریخت کفش‌هایش را در آورد و وسط میدان کشتی گذاشت تا به این سبک از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده باشد. خداحافظی با مدال المپیک می‌تواند بهترین خاطره این کشتی‌گیر که سه طلای جهانی دارد، باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها