به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : ۲۸۶۳۹۱

اخبار ضد و نقیض از شهردار شدن زاکانی

اخبار ضد و نقیض از شهردار شدن زاکانی
گروه جامعه: خبرگزاری فارس گزارش داد که  با رای‌گیری در صحن شورای شهر تهران، علیرضا زاکانی با 12 رای اکثریت آرای منتخبان مردم تهران را بدست آورد و رسما شهردار تهران شد.مازیار حسینی با 9 رای نتوانست شهردار تهران شود و محسن پیرهادی در مرحله اول رای‌گیری با 3 رای از راهیابی به دور نهایی بازماند.
این در حالی است که یک عضو منتخب شورای شهر ششم تهران اخبار منتشر شده مبنی بر انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران را تایید نکرد.
مهدی چمران در پاسخ به این سوال که آیا روز پنج شنبه در مراسم تحلیف شهردار تهران مشخص می‌شود، گفت: بعید است و روز یکشنبه هفته آینده شهردار مشخص می‌شود.
در همین حال سخنگوی منتخبین شورای ششم تهران از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای ششم و انتخاب «مهدی چمران» به عنوان رئیس و «پرویز سروری» به عنوان نایب رئیس شورا خبر داد.
مهدی اقراریان با اشاره به جلسه منتخبین شورای ششم تهران، اظهار داشت: در این جلسه که با دستور کار انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای ششم شهر تهران برگزار شد، مهدی چمران به اتفاق آرا به عنوان رئیس شورای شهر ششم انتخاب شد.
وی افزود: همچنین پرویز سروری نیز به اتفاق آرا به عنوان نایب رئیس شورا از سوی منتخبین انتخاب شد.
سخنگوی منتخبین شورای ششم ادامه داد: در ادامه برگزاری انتخابات هیئت رئیسه سوده نجفی و جعفر بندی شربیانی به عنوان دبیران هیئت رئیسه معرفی شدند.

صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ۲۰:۰۵
خلاصه این بنده خدا هم به نان و نامی رسید . اما فکر کنم کار خداست که بعد از این فحش هایی که به دیگران داده پاسخ بگیره . (375491)
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ۲۰:۳۹
شهردار پوششی (375493)
آبی خاکستری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ۲۲:۲۰
پس دختر سردار چی شد؟
هیچ پستی بهش ندادن؟
صرفاً برای موقع تبلیغات مفید بود؟ (375494)
۱۴۰۰/۰۵/۱۳ ۲۳:۰۴
زاکانی خوب چون جلو فساد می گیذه (375495)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ۱۰:۰۳
چرا نظرها رو تایید نمیکنید فقط میخواید بازدیتون بره بالا😏😏😏😏 (375504)
۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ۱۳:۳۶
خوشم میاد یه عده ای تا زنده هستند دوست دارند به این مردم خدمت کنند. بازنشستگی ومیدان دادن به دیگران و به خصوص جوانان برایشان فقط یک شعار است. مثلا این آقای چمران یک نمونه اش. (375508)
۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ۲۳:۰۲
هیچ مصیبتی بدتر از این نیست که کارها بدست افراد غیر متخصص قرار گیرد من بعنوان کسیکه ۲۵ سال از عمر ۵۳ ساله ام را در حمایت از اصولگراها گزرانده ام دیدم که بزرگترین اشتباه جبهه اصولگرایی سیاسی عمل کردن در امور تخصصی است یعنی کار ندارم مثلا آقا همین شهردار تهران از خودتان بگزارید ولی حصرت عباسی از افراد لایق و متخصص خودتون بزارید نه یک فرد بی عرصه را که با الفبای مهندسی اشنا نیستو یا همین شورای نگهبان برا معرفی رییس جمهور ۴ تا شاخص تخصصی ندارد و این یک ظلم بزرگ به ایران و ایرانی است (375516)
۱۴۰۰/۰۵/۱۵ ۱۹:۰۹
واقعا اگر زاکانی شهردار تهران بشه باید بحال مردم ایران گریست (375544)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها