به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۲۸۶۴۱۰

تقابل پادشاه و جادوگر در المپیک توکیو

تقابل پادشاه و جادوگر در المپیک توکیو
گروه ورزشی: چهره شاخص کشتی آمریکا، فینال تماشایی و حساس حسن یزدانی و دیوید تیلور در المپیک توکیو را مبارزه میان پادشاه و جادوگر دانست.
به گزارش ایسنا، جردن باروز چهره محبوب کشتی جهان و دارنده ۵ طلای کشتی آزاد جهان و المپیک از آمریکا، به مبارزه حساس میان حسن یزدانی و دیوید تیلور در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک توکیو واکنش نشان داد و این مبارزه سخت را جدال میان پادشاه و جادوگر دانست.
باروز در توییت خود، هموطنش دیوید تیلور را به جادوگر و حسن یزدانی را به پادشاه تشبیه کرده و از ایموجی ظرف های لبریز از ذرت بو داده نیز که حکایت از تماشایی بودن این مبارزه دارد، استفاده کرده است.
تیلور و یزدانی تاکنون دو مرتبه در جام جهانی کرمانشاه و مسابقات جهانی ۲۰۱۸ مجارستان روبروی یکدیگر قرار گرفتند که در هر دو مرتبه تیلور موفق به شکست حسن یزدانی شده است و همین موضوع حساسیت‌های سومین و مهمترین مصاف این دو کشتی گیر را این‌بار در فینال المپیک ۲۰۲۰ توکیو افزایش داده است.
هر دو کشتی گیر در دور مقدماتی با کسب ۳ پیروزی مقابل رقبایشان موفق به صعود به فینال المپیک شدند. این مبارزه بعد از ظهر امروز (پنج‌شنبه) حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود.
اتحادیه جهانی کشتی نیز بر حساسیت بالای این مبارزه تاکید کرده است.
برچسب ها: المپیک
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها