به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۲۸۶۴۶۳

بررسی دلایل باخت حسن یزدانی در المپیک 

بررسی دلایل باخت حسن یزدانی در المپیک 
گروه ورزشی:یک کارشناس کشتی ایران معتقد است تاکتیک اشتباه مربیان و بدنسازی نامناسب، دلیل باخت حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور آمریکایی بوده است.
  مجید خدایی ملی پوش سابق کشتی آزاد ایران و دارنده مدال برنز جهان درباره دلایل باخت حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور در فینال المپیک توکیو، گفت: به اعتقاد من بدنسازی حسن یزدانی ایراد داشت و از سوی دیگر تاکتیک اشتباهی برای این مبارزه اتخاذ شده بود.
کارشناس کشتی ایران افزود: یزدانی کشتی‌گیری است که رو به جلو کار می‌کند و نباید در مبارزه بایستد. او باید رو به جلو جرکت می‌کرد چرا که حمله، بهترین دفاع است. او باید مدام حمله کند تا حریفان نتوانند تمرکز داشته باشند. متاسفانه او در این مبارزه ایستاد و در نهایت شکست خورد.
وی تصریح کرد: المپیک جنگ ثانیه‌هاست و همین موضوع نشان دهنده بزرگی و اهمیت المپیک است. تمام کشتی‌گیران ما در این مسابقات براحتی به حریفانشان زیر می‌دادند و براحتی پاهای خود را در اختیار رقبا قرار می‌دادند. این موضوع نشان می دهد مربیان تیم ملی تمرینات ویژه‌ای برای این منظور تدارک ندیده بودند. حریفان از اطری و زارع بارها زیرگیری کردند و حسن یزدانی نیز از همین موضوع ضربه خورد.
برچسب ها: المپیک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها