به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۲۸۶۴۸۶

جلسه تعیین کننده پدر مسی و رئیس بارسلونا

گروه ورزشی: پدر لیونل مسی ساعاتی پیش از میامی وارد بارسلونا شد و امروز با خوان لاپورتا رئیس بارسا جلسه ای مهم خواهد داشت.
جلسه تعیین کننده پدر مسی و رئیس بارسلونا
امروز قطعا می تواند روز تعیین کننده ای برای لیونل مسی و بارسلونا باشد و بسیاری منتظر خبر نهایی تمدید قرارداد فوق ستاره آرژانتینی هستند.تعطیلات تابستانی لیونل مسی دیروز به اتمام رسید. او از ایبیزا به بارسلونا بازگشت و در انتظار حل شدن جزئیات نهایی است تا امضای پایانی را پای برگه تمدید قراردادش بزند.
 


خورخه مسی به همین منظور امروز به بارسلونا آمده و ساعتی دیگر با خوان لاپورتا رئیس بارسلونا جلسه ای سرنوشت ساز خواهد داشت و همه منتظرند تا در پایان جلسه خبر تمدید قرارداد لئو مسی منتشر شود. اگر همه چیز خوب پیش برود، مسی قراردادش را 5 سال دیگر تمدید می کند و تا 39 سالگی خودش را به بارسا متعهد خواهد کرد.
 

 
البته مسی این اختیار را دارد تا در پایان هر فصل به ارزیابی شرایط پرداخته و خود تعیین کننده آینده اش باشد. در بارسلونا اطمینان دارند که مسی حداقل دو سال دیگر نیز برای آنها بازی خواهد کرد و سپس باید دید همچنان ترجیح می دهد در سطح اول فوتبال دنیا به فوتبال ادامه دهد یا به لیگ آمریکا خواهد رفت.
پدر مسی تابستان سال گذشته برای گرفتن برگه فسخ پسرش به بارسلونا آمده بود ولی مذاکراتش با جوزپ بارتومئو رئیس وقت بارسا حاصلی نداشت و مسی به اجبار ماندنی شد. یک سال بعد اما همه چیز متفاوت است و او برای نهایی کردن تمدید لیونل به بارسلونا آمده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها