به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : ۲۸۶۵۰۳

برنده شدن یک میلیون دلار با لغو پرواز 

برنده شدن یک میلیون دلار با لغو پرواز 
گروه جامعه: لغو پرواز آنجلا کاراولا، ۵۱ ساله اهل کانزاس سیتی در ایالت میسوری آمریکا ماه گذشته برای او خوش یمن بود و باعث شد تا برنده یک بلیت بخت‌آزمایی یک میلیون دلاری شود. این زن آمریکایی پس از لغو پروازش تصمیم به خرید یک بلیت بخت آزمایی گرفته بود.
بازی ۳۰ دلاری که خانم کاراوِلا برنده‌ آن شد در فوریه‌ ۲۰۲۰ راه‌اندازی شده بود. این بازی شامل ۱۵۵ جایزه‌ برتر یک میلیون دلاری و بیش از ۹۴۸ میلیون دلار جوایز نقدی دیگر است.
بر اساس اعلام اخبار لاتاری فلوریدا، خانم کاراولا موفق به دریافت یک میلیون دلار جایزه برتر از بخت‌آزمایی «د فستست رود» (The Fastest Road) شده است.
خانم کاراولا پس از برنده شدن در بخت‌آزمایی گفت: «من احساس می‌کردم بعد از لغو غیرمنتظره‌ پروازم اتفاق عجیبی رخ خواهد داد.» او در ادامه گفت: «من تنها برای گذراندن زمان چند بلیت برچسب‌دار خریدم و بدین سان به همین آسانی یک میلیون دلار را برنده شدم.»اینک خانم کاراولا تصمیم گرفته است که جایزه خود را به یکباره به مبلغ ۷۹۰ هزار دلار دریافت کند.
او بلیت لاتاری خود را از سوپرمارکتی در براندون در شرق شهر تامپا خریداری کرد. این فروشگاه بابت فروش این بلیت، مبلغ ۲ هزار دلار پاداش کمیسیون دریافت می‌کند.

 
برچسب ها: بلیت لاتاری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها