به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۲۸۶۵۸۲

«خیابان هزاردرخت» منتشر شد

«خیابان هزاردرخت» منتشر شد
گروه فرهنگی: کتاب «خیابان هزاردرخت» نوشته نسیم خلیلی منتشر شد.به گزارش ایسنا، این کتاب در ۱۱۲ صفحه، با قیمت ۳۰ هزار تومان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و توسط نشر خزه منتشر شده است.
 
در معرفی کتاب «خیابان هزاردرخت» توسط ناشر می‌خوانیم: این داستان بلند، روایت سرگشتگی من و ماست در جهانی که هر روز غم‌انگیزتر می‌شود؛ دختر جوانی که در یک بیمارستان روانی در تهران کار می‌کند، رنجور از جهان، به یزد می‌آید و در پناه بادگیرها، در پناه سادگی و درستکاری آدم‌های شهر، در نامه‌هایی گاه پر از امید و گاه پر از تلخی، از نوستالژی و گذشته و روزهای دانشجویی، از غم و شادی با مخاطب خود حرف می‌زند؛ خواننده‌ کتاب از دل این نامه‌ها، هم به یزد و کوچه‌ها و جهان آدم‌هایش سفر می‌کند، هم به تاریخ و هم به عاشقانه‌های انسان معاصر، عاشقانه‌هایی که هنوز می‌توانند زیبا باشند.

نسیم خلیلی دانش‌آموخته‌ دکتری تاریخ ایران از دانشگاه الزهراست و سال‌ها در عرصه‌ مطبوعات قلم زده است. از خلیلی تا کنون پنج عنوان کتاب تاریخی و ۱۲ عنوان کتاب داستانی منتشر شده که از میان آن‌ها مجموعه‌ داستان «گلی روی داشبورد» و کتاب پژوهشی «طلای سیاه در مس داستان» در نشر خزه منتشر شده است.
برچسب ها: کتاب
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها