کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شروع لیگ برتر از اواخر مهر

15 مرداد 1400 ساعت 16:06

گروه ورزشی: سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات در مورد تاریخ دقیق شروع لیگ برتر اظهار نظر کرد.


او در این باره می گوید: ما 2 فرصت را بین رزوهای فیفا و برنامه لیگ قهرمانان داریم اما همه این‌ها منوط به مشخص شدن برنامه تیم ملی است. مکاتباتمان را انجام دادیم و امیدواریم در هفته آینده این برنامه را به ما اعلام کنند. ان‌شاالله بعد از آن تاریخ قطعی مشخص می‌شود. اگر برنامه اردویی تیم ملی به صورتی باشد که قبل از روزهای فیفا برگزار شود، قاعدتا اول مهر نمی‌توانیم شروع کنیم.
 برنامه اولیه ما هفته اول مهر بود اما دهم مهر روز فیفا است و تیم ملی ما باید بازی کند. اگر اردو زودتر از 10مهر شروع شود، در روزهای اول مهر نمی‌توانیم مسابقات را شروع کنیم. 12مهر روز فیفا تمام می‌شود و بلافاصله بعد از آن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را داریم که البته بستگی دارد در شهریور نمایندگان کشورمان چه نتیجه‌ای می‌گیرند. در واقع از 10 مهر تا حدودا 23 یا 24 مهر برنامه‌های بین المللی داریم و به همین خاطر به اواخر مهر موکول می‌شود.
 پیش تر این طور عنوان شده بود که روز دوم یا سوم مهر بازی های لیگ برتر آغاز می شود اما با توجه به صحبت های سهیل مهدی به نظر می رسد بازی های لیگ برتر از اواخر مهر آغاز می شود. به خصوص اگر لیگ برتر از دوم یا سوم مهر آغاز شود تیم ها بعد از یکی دو بازی به بهانه فیفا باید به تعطیلات بروند. اینطوری تیم ها هم استقبال می کنند بازی ها از اواخر مهر آغاز شود به خصوص که فصل قبل فرسایشی شد و تیم ها نیاز به استراحت دارند.


کد مطلب: 286652

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/286652/شروع-لیگ-برتر-اواخر-مهر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir