به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۲۸۶۶۹۰

کارمندان آمازون تا پایان سال دورکار خواهند بود

کارمندان آمازون تا پایان سال دورکار خواهند بود
گروه اقتصادی: کارمندان آمازون قرار بود از ۷ سپتامبر (۱۶ شهریورماه) به صورت ترکیب حضوری و دورکار به فعالیت خود ادامه دهند‌،‌ اما آمازون به صورت رسمی تایید کرده که کارمندان این شرکت تا ابتدای سال ۲۰۲۲ همچنان دورکار خواهند بود.

آمازون در خرداد ماه از تصمیم جدید خود برای بازگشت کارمندان به دفاتر خبر داده بود و در آن زمان گفته می‌شد که استفاده از ماسک برای کارمندان واکسینه شده کاملا اختیاری است اما بقیه برای حفظ سلامت خود باید از ماسک استفاده کنند. با این وجود در پست وبلاگ این شرکت در مورد بازگشت به دفاتر نیز توضیح داده شده و گفته بود که کارمندان می‌توانند انتظار یک مدل ترکیبی را داشته باشند و به صورت استاندارد کارهای خود را سه روز از دفتر و دو روز از خانه انجام دهند. اکنون موضوع تغییر کرده و کارمندان می‌توانند همچنان دورکار باشند.

اخبار مربوط به تاخیر برنامه آمازون در بازگشت کارمندان به دفاتر در حالی منتشر می‌شود که بسیاری از شرکت‌های فناوری دیگر در حال بررسی نحوه بازگشت کارمندان خود هستند. مایکروسافت، گوگل و فیسبوک نیز اعلام کرده‌اند که کارمندان دفتری خود برای بازگشت حتما باید واکسینه شوند.

البته بسیاری از کارکنان آمازون از جمله کارمندان بخش انبار و فروشگاه‌های Whole Foods در طول همه‌گیری ویروس کرونا در محل کار حاضر بوده‌اند. به همین ترتیب، آمازون در گزارش خود عنوان کرده بود که از ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ تا ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، تست تقریبا ۲۰ هزار نفر از کارکنان این شرکت مثبت شده یا علائم ابتلا به کرونا را داشته‌اند.

همچنین آمازون در ماه‌های گذشته اعلام کرده بود که برنامه آزمایش در محل انبارهای خود را متوقف می‌کند اما در صورت تغییر دستورالعمل‌های بهداشتی رسمی، انجام آزمایش‌ها را دوباره از سر خواهد گرفت. این شرکت بزرگ همچنان قوانین و دستورالعمل‌های محلی را دنبال می‌کند اما به دلیل در دسترس بودن گسترده واحد‌های آزمایش در ایالات متحده، تصمیم گرفت سایت‌های آزمایش انبار خود را متوقف کند.
برچسب ها: دورکاری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها