به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۲۸۶۷۷۴

حسن روحانی: چرا من نباید در توکیو باشم؟

حسن روحانی: چرا من نباید در توکیو باشم؟
گروه ورزشی: مربی تیم ملی کاراته از اینکه به همراه بازیکن تیم ملی کاراته عازم رقابت‌های المپیک نشده است، انتقاد کرد.به گزارش ایسنا، حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته با انتقاد از اینکه چرا به عنوان مربی تیم ملی عازم المپیک توکیو نشده است، گفت: بنده قرار بود به المپیک بروم، حتی کت و شلوار هم گرفته بودم اما متاسفانه یکسری اتفاقات افتاد که من را اعزام نکردند. محرومیت بهمن عسگری، از المپیک توکیو به دست مسئولان ورزش بهانه داد تا تعداد اعزامی‌های کاراته را کم کنند.
 
مربی تیم ملی کاراته افزود: چرا حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس باید برود آنجا ورزشکارش را باد بزند؟ این‌ها وظیفه مربی است. روسای فدراسیون‌ها دیده می‌شوند و باید پرستیژ خود را حفظ کنند. خواجوی 4 سال به عنوان مربی بدنساز در تیم ملی کاراته فعالیت می کند و من نیز دو سال و نیم است که در تیم ملی مربی هستم، چرا نباید ما در توکیو کنار تیم باشیم؟

وی خاطرنشان کرد: شهرام هروی تلاش کرد اما سرمربی تیم ملی هم تا حدی زور دارد. یکسری مسائل رخ داد که ما اعزام نشویم. در دوره یک هفته تا ده روز مانده به مسابقات  بازیکن باید به اوج خود برسد و اهمیت خیلی بالایی دارد. مربی و حریف تمرینی باید در این دوره کنار بازیکن باشند اما سجاد گنج زاده در این دوره مهم با شهرام هروی سرمربی تیم ملی تمرین می‌کرد. کاش یکسری مسائل انجام می‌شد تا به کاراته کمک بیشتری شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها