به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۵/۱۹ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۲۸۷۳۱۵

مشخصات گوشی هوشمند Redmi ۱۰ شیائومی

مشخصات گوشی هوشمند Redmi ۱۰ شیائومی
گروه فناوری:گوشی هوشمند ردمی ۱۰ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و در چهار رنگ عرضه خواهد شد.گوشی هوشمند ردمی ۱۰ شیائومی به طور تصادفی توسط خرده فروشان سنگاپوری به بیرون درز کرده است. اطلاعات جدید نشان می‌دهند که این گوشی دارای چهار دوربین در پشت بوده که دوربین اصلی آن دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است.
 
مشخصات گوشی هوشمند Redmi ۱۰ شیائومی
گوشی هوشمند Redmi ۱۰ مجهز به تراشه Helio G۸۸ است که توسط مدیا تک معرفی شده و این تراشه یک پردازنده هشت هسته‌ای دارد و با دو واحد Cortex-A۷۵ فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز کار می‌کند. این دستگاه (در سنگاپور) با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی به فروش می‌رسد.در جلوی گوشی، یک ال سی دی ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز وجود دارد. یک حفره نیز در مرکز آن برای دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی دیده می‌شود و هیچ اثر انگشتی در زیر پنل وجود ندارد، در عوض این قسمت در زیر کلید پاور تعبیه شده است و ارتقاء بیشتری نیز نسبت به Redmi ۹ و سنسور عقب آن دارد.

دوربین اصلی پشت با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکسبرداری ماکرو و عکس‌های بهتر از پرتره همراه خواهد بود. سایر مشخصات این گوشی شامل رابط گرافیکی MIUI ۱۲ بر روی اندروید ۱۱، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر سریع ۱۸ واتی و جک ۳.۵ میلی متری صدا است.
قیمت گوشی هوشمند ردمی ۱۰ حدود ۱۸۵ دلار است که این قیمت برای کشور سنگاپور در نظر گرفته شده و برای دیگر کشور‌ها متفاوت خواهد بود. تاریخ عرضه‌ای در دست نیست، اما هنگام عرضه با رنگ‌های خاکستری، سفید و آبی در دسترس خواهد بود.
برچسب ها: شیائومی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها